Beret w akcji Beret w akcji
969
BLOG

Nowa piękna twarz prawicy

Beret w akcji Beret w akcji Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 148


https://echodnia.eu/swietokrzyskie/tak-janusz-korwinmikke-poniza-kobiety-skomentowala-roksana-oraniec-po-konwencji-wyborczej-konfederacji-o-co-chodzilo-zdjecia/ga/c1-14447227/zd/38900011


Wywiad redaktora Marcina Roli z kandydatką na posła Konfederacji z listy kieleckiej, panią Roksaną Oraniec. Pani Roksana Oraniec, 22-letnia wicemiss świata, uchodzi za prawą rękę Janusza Korwin-Mikkego.

Polecam wysłuchanie całości - naprawdę warto! Dowiedzą się Państwo, co kandydatka sądzi o Jarosławie Kaczyńskim, o ustawie 447, o imigrantach, o rodzinie, o LGBT, o podatkach i jaki ma program polityczny.

Bloger Niezawisły wyraził już gotowość głosowania na piękną młodą kandydatkę - jest szansa na przełamanie duopolu! Ubolewa jednocześnie, iż nie może oddać na kandydatkę głosu, jako że nie ma jej na liście krakowskiej.

Dla zachęty kilka wybranych fragmentów wywiadu:

- W porównaniu do innych krai Polska jest jakby inna. Wolałabym dużo zmian. Jestem przeciw tego, co się dzieje.

Czego Pani chce od życia?

- Dążę do swoich celi, jakie sobie tam postawiłam kiedyś w życiu. Słucham na przyklad, że jestem gorsza niż mężczyźni i z tym związane różne rzeczy inne. Tak nie jest. I wcale nie mam o wiele niższych praw niż mężczyźni.

Co Pani sądzi o feministkach?

- Sądzę, że feministki nie powinni reprezentować kobiet, ponieważ oni mają jakiś chory swój świat, a poza tym większość z nich jest niemal lewicowa. Feministki sądzę, że zazdroszczą takim niezależnym kobietom jak ja.

 Co Pani sądzi o parytetach?

- Sądzę, że parytety też powinny istnieć, bo są kobiety też potrzebne w każdej kategorii życiowej, nawet na wyborach czy na listach wyborczych. I pracach.

Co Pani sądzi o Januszu Korwin-Mikke?

- Sądzę, że jest to bardzo inteligentny i wszechwiedzący człowiek, który zaskoczył mnie swojom osobom.


:)











Lubię ludzi - wierzących, ateistów, prawicę, lewicę i centrum, Niemców, Rosjan i Żydów.Nie lubię, gdy ludzie gardzą ludźmi. Marzy mi się tygodnik "Polityka inaczej".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka