Ayshien Ayshien
198
BLOG

KOSMICZNE PODROZE POZA CIALEM

Ayshien Ayshien Rozmaitości Obserwuj notkę 0

KOSMICZNE PODROZE POZA CIALEM


Tego, o czym piszę poniżej doświadczyłam z dobre dziesięć lat temu, podczas buddyjskiej medytacji, bodajże „Na trzy światła”. W trakcie medytacji zaczęłam się stopniowo unosić wzwyż, poprzez czakrę sakralną, aż do czakry korony. Potem na moment nastąpiło zawahanie, bo nie wiedziałam co wydarzy się dalej, ale o dziwo uniosłam się jeszcze wyżej i znalazłam się już zupełnie poza ciałem, a następnie wzlecialam pod sam sufit i wówczas pomyślałam, że wyżej już przecież nie polecę, ale stało się zupełnie inaczej – przeleciałam nie tylko przez sufit, ale także przez dach domu i zaczęłam się coraz szybciej unosić w górę. Zatrzymałam się dopiero wysoko nad Ziemią, a moim oczom ukazał się piękny widok – nasza planeta skrząca się jak diament. Widok ten zresztą wydał mi się bardzo znajomy. Pomyślałam, że na tym moja kosmiczna podróż pewnie się zakończy, ale wówczas stało się coś zupełnie niespodziewanego – nabrałam strasznego przyśpieszenia i wleciałam w coś w rodzaju czarnej dziury, a przez mój umysł przewijała się ogromna ilość informacji, choć od strony wizualnej pamiętam tylko kolory i że to wszystko działo się jakby bez udziału mojej woli (?) To wszystko było zupełnie realne, niezwykłe i cudowne... Potem poczułam, że znowu znajduję się w swoim pokoju, jak siedzę na dywanie.Kilka lat pozniej obejrzalam film Kontakt, ktory to bardzo mi sie skojarzyl z tym czego sama doswiadczylam.. Wiem tez, ze wiecej osob doswiadczylo i wciaz doswiadcza podobnych podrozy poza cialem fizycznym...


zapisek z dnia 3 marca 2007 roku

Sadze, ze chodzilo nie tyle o Czarna Dziure, ile o jakis Tunel..

Kosmiczne Podroze odbywalam takze w czasie snu i te wedrowki byly niemniej fascynujace

SPOTKANIE Z JEZUSEM NA SLONCU

To był bardzo piękny sen i bardzo realny. Śniło mi się, że znalazłam się w przestrzeni kosmicznej. Byłam trochę zdziwiona tą sytuacją i nie bardzo wiedziałam co ze sobą dalej począć. Po chwili namysłu postanowiłam udać się w kierunku Słońca. Szłam i szłam podziwiając piękno Wszechświata aż w końcu znalazłam się tuż tuż... I wówczas ze słonecznej sfery wyłonił się piękny świetlisty Jezus. Wyciągnął do mnie swoje dłonie na przywitanie, a ja ze wzruszenia zaczęłam płakać.. Wszystko było takie realne, takie realne..

Myslalam, o boze, a wiec tak naprawde Slonce wyglada zupelnie inaczej niz przywyklismy sadzic..

zapisek z dniaApr 3 2007

Tunele i Zrodelka jako kosmiczne portale

Widzę to tak, że cały Wszechświat pełen jest takich Źródełek, one są czymś w rodzaju Portali.. Jedne mniejsze, inne większe.. Podróżowałam poprzez nie niejeden raz.. One łączą ze sobą różne miejsca, są też drogi na skróty.. Jednym z takich miejsc jest Zródełko w UK, w Chalice Garden.. Ono też jest moim zdaniem takim portalem.. Może z Avalonem, ale gdzieś tam w kosmosie.. Nic dziwnego, że Szamani Źródełka i Studnie uważali za wejścia do innych światów.. Nad ranem obudziłam się z tym myślami..

Co do Źródełka Nowej Ziemi zaszły spore zmiany, ale nie mówię o tym miejscu, a o sobie.. Nie bywam tam, bynajmniej nie jestem tego świadoma, abym tam jeszcze bywała, hmm

Ciekawe jest też to, że ilekroć wchodziłam w tak zwaną Strefę Źródła (nie wiem jak to lepiej określić) to zawsze wysiadała mi świadomość i wywalało mnie przy jednym z takich Źródełek, właściwie jednym z kilku, tak jakbym do innych nie miała na świadomym poziomie dostępu..

Zrozumialam, ze to co czego doswiadczam i opisuje w sobie wlasciwy sposob bardzo przypomina tzw. siec Ley Lines, oraz Siec Wilka...

zapisek z dniaAug 14 2008

To co powyzej to oczywiscie tylko mala czastka podobnych doswiadczen, a wiec cdn :)

Ayshien
O mnie Ayshien

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości