Barbara Helena Bączkowska Barbara Helena Bączkowska
317
BLOG

Ile kosztuje adres prokuratora?

Barbara Helena Bączkowska Barbara Helena Bączkowska Społeczeństwo Obserwuj notkę 3

W dniu 8 kwietnia 2019r.  odebrałam WEZWANIE  z Sądu Rejonowego w Toruniu z Wydziału Cywilnego o tym, że w terminie 7 dni, pod rygorem zwrotu wniosku,  powinnam wskazać adres zawodowo czynnego prokuratora M.M. Tylko ciekawe jak mam to zrobić  skoro istnieje  prokuratorskio-sędziowsko-adwokackie RODO w sprawie prokuratora M.M..

Wniosek, o którym mowa w wezwaniu  dotyczy zawezwania do próby ugodowej z tytułu naruszenia moich dóbr osobistych przez prokuratora M.M. w trakcie kampanii wyborczej  do Sejmu RP w 2015r.

Sąd wniosek przyjął. Z opłaty od wniosku jednak mojej osoby jako pokrzywdzonej nie zwolnił. Zatem wniosek ten byłam zmuszona opłacić w wymaganej kwocie 300zł. Termin ugody został wyznaczony jeszcze w kwietniu 2019r., zanim sąd zawezwał mnie do podania adresu M.M. 

We  wniosku o zawezwanie prokuratora M.M. do próby ugodowej z tytułu naruszenia dóbr osobistych została wpisana kancelaria adwokata, który:

  • reprezentował m.in. prokuratora M.M. w Sądzie Dyscyplinarnym w Warszawie w dniu 22.05.2018r.
  • w Sądzie Najwyższym w Warszawie w dniu 31.01.2019r. w sprawie uchylenia immunitetu
  • napisał pismo z dnia 17.08.2018r.do pokrzywdzonej (załącznik)

Poinformowałam ww. adwokata, po otrzymaniu ww. pisma, że z uwagi na art.184. kpc sprawę o naruszenie moich dóbr osobistych przekażę do sądu. Tak też uczyniłam i  podjęłam skuteczne  kroki celem zawarcia ugody przed sądem, aby skutecznie zachować termin m.in.na zawarcie ugody. Trzy lata, od wyrządzonej mi szkody mijały bowiem 28.08.2018r.   

Czy jeśli adresu prokuratora nie podam w ciągu 7 dni, bo go nie znam,  to czy sąd mi zwróci wpłacone 300zł? W sumie to należałoby zwrócić jeszcze za poświęcony czas na pisanie wszelkich pism w tej sprawie, wizyty w prokuraturze, w sądzie, u adwokata, pisanie zażaleń itd. 

Faktem jest, że Rzetelny Prokurator z Torunia  adres  M.M. ustalił do sprawy karnej, podobnie jak inne niezbędne fakty. Drugi prokurator z Gdańska adres przejął. Potem go zanonimizował w aktach przed pokrzywdzoną. Adresu do sprawy cywilnej niewydał. Więcej w notce "Wziął i nie dał" tutaj  link https://www.salon24.pl/u/bhb/888260,wzial-i-nie-dal

Niektórzy różnicy specjalnie w nazwie nie widzą.  RODO to inaczej dawne GIODO, a RODEO, to sport, który niektórych zwyczajnie bawi. 

Ukończyłam UMK w Toruniu i uzyskałam tytuł mgr matematyki w 1991r, Studia Podyplomowe na UMK w Toruniu, w zakresie Informatyki dla Nauczycieli oraz Podyplomowe Studium Zarządzania Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Obecnie jako społeczniczka pełnię funkcję pełnomocnika regionalnego Stowarzyszenia Niepokonani 2012 (województwo kujawsko-pomorskie).                                                                                                                                                                                  Uwaga. Wszelkie prawa zastrzeżone do treści notek na blogu. Prawa autorskie do danej treści są ZASTRZEŻONE przez autora treści. Możliwe jest udostępnianie treści poprzez wskazanie dokumentu źródłowego ZA POMOCĄ LINKU. Kopiowanie i powielanie treści jedynie za zgodą autora.  Kontakt: Facebook,  poczta salon24 lub www.niepokonani2012.pl,  pełnomocnik regionalny Stowarzyszenia Niepokonani 2012 woj. kujawsko-pomorskie tel.733-030-433. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo