Rys.1 Mirosławiec-Smoleńsk ślady ewidentnych wybuchów we wnętrzu samolotów
Rys.1 Mirosławiec-Smoleńsk ślady ewidentnych wybuchów we wnętrzu samolotów
doradcaR305 doradcaR305
1192
BLOG

Mirosławiec w cieniu Smoleńska cz.2

doradcaR305 doradcaR305 Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 32

Proszę adminów o umieszczenie notki w dziale katastrofa smoleńska.
W poprzedniej części  : https://www.salon24.pl/u/blogdoradcy/900291,miroslawiec-w-cieniu-smolenska  -  wykazano ,że raport z katastrofy w Mirosławcu. jest parodią prawdziwego raportu i powstawał w szalonym pospiechu ( dwa miesiące).. Na słynnym filmie TVN ( szukaj: nowe-fakty-ws-katastrofy-casy-caly-program-superwizjer ) jeden z anonimowych pilotów informatorów dziennikarzy wyraził się ,że raport członkowie "musieli podpisać " na rozkaz Przewodniczącego Komisji. Takich potulnych  ekspertów powołano później do wyjaśniania ( czy raczej zaciemniania) mordu w Smoleńsku.
.Główna teza raportu z Mirosławca ,że sprawcami byli piloci ,którzy na ostatniej prostej po prostu przestali pilotować samolot ,a jedynie spoglądali przez okna jest kuriozalna niczym nie poparta i pozostaje w sprzeczności do ujawnionych faktów i zeznań świadków.
Zdjęcia ,które wyciekły do Internetu wskazują ,że samolot rozpadł się w powietrzu na skutek wybuchu ,a płonące szczątki spadły na las z góry, co w ogóle nie zostało odnotowane w raporcie.
W tej części przedstawimy dalsze dowody na obecność wybuchu wewnątrz kadłuba Casy.
Czarne skrzynki umieszcza się w ogonach samolotu bo ta część przy katastrofach jest najmniej narażona na zniszczenie. Częściowo ta reguła potwierdziła się w przypadku Mirosławca bo ogon był najłatwiej rozpoznawalnym fragmentem wraku.

image
Rys.2  Najlepiej zachowały się fragmenty ogona CASY


Rys. 2  został sporządzony na podstawie zdjęć:
a)http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,7060927,Umorzony_watek_sledztwa_w_sprawie_CASY.html 
b) http://dcs-188-64-84-34.atmcdn.pl/scale/o2/tvn/web-content/m/p1/i/4/c/4cf27aef28cf6a8dcf5091d77d2d2111.jpg?type=1&srcmode=4&srcx=0/1&srcy=0/1&srcw=972&srch=3000&dstw=972&dsth=3000
c) http://g.dziennik.pl/pliki/115000/115090.jpg
Na rys.2 widzimy ,że ostał się statecznik pionowy  i fragment dołu ogona zawierający tylne dolne drzwi (rampę) . Góra gdzieś wyparowała . Nie mogła się spalić bo pożar był niewielki i strażacy szybko ugasili jego resztki ( podobnie jak w Smoleńsku). Jak widać na rysunku 2a krawędzie tego co zostało są tylko miejscami lekko osmolone co oznacza krótkotrwały kontakt z ogniem, za to w koło widać nieosmoloną wydmuchniętą z wnętrza izolacje kadłuba to już świadczy  o wybuchu we wnętrzu samolotu.

image
Rys.2a Resztki ogona :widać ,że wydmuchnięta została z wnętrza izolacja kadłuba ,a cała górna część gdzieś „wyparowała”


image
Rys. 3 Tylne dolne drzwi Casy zostały mocno „wybrzuszone” wybuchem wewnętrznym

image
Rys.3a Fragment ogona Casy po wybuchu podnoszony dźwigiem (http://www.miastokolobrzeg.pl/images/stories/foto/2013/008/A/casa2.jpg)


Na rysunku 3 widzimy ,że dolne tylne drzwi (rampa) oryginalnie prawie płaskie dziwnie się wybrzuszyły na zewnątrz. Wygląda to tak jakby przed wyrwaniem z reszty konstrukcji ktoś ogon nadmuchał.    Rys. 3 sporządzono na podstawie 
a) https://c1.staticflickr.com/5/4299/36157103355_5c11c65557_b.jpg
b) http://www.miastokolobrzeg.pl/images/stories/foto/2013/008/A/casa2.jpg)

image
Rys.4 Deformacje powybuchowe fragmentu ogona CASY ( tylne dolne drzwi ).


Resztki wątpliwości rozwiewa nam rysunek 4 gdzie pokazano jeszcze raz część dolną ogona  z rysunku 3.
1.Na dole widać ,że coś obłego ze znaczną siłą uderzyło od wewnątrz w ten fragment drzwi. Uderzenie uplastyczniło materiał i wywołało kolistą falę powierzchniową ,która szybko zastygła.
2.Na górze widzimy otwór przebicie z wnętrza na zewnątrz ( przestrzelina) . Taka klasyczna dziura zrobiona odłamkiem z wywiniętymi fragmentami poszycia na zewnątrz.
3. Na górnej krawędzi wyrwania widzimy charakterystyczne powybuchowe efekty jak materiał zwinięty w powybuchowy loczek i powybuchowe płatki.

Podsumowanie
Nieliczne fotografie wraku CASY dostępne w mediach po wypadku w Mirosławcu zawierają liczne charakterystyczne powybuchowe elementy  jak:
1. Płatki i loki powybuchowe.
2. Przestrzeliny z wnętrza na zewnątrz.
3. Deformacje plastyczne od dużego ciśnienia wewnątrz kadłuba.
4. Deformacje plastyczne od silnych uderzeń rozpędzonych przedmiotów wewnątrz kadłuba.

KBWLLP zignorowała te bardzo ważne dowody w sprawie świadczące o wybuchu wewnątrz samolotu i bez cienia dowodu całą winę przypisało pilotom i kontrolerom.

Gdyby państwo Tuska potrafiło wyegzekwować prawidłowe działania podległych służb takich jak KBWLLP, ABW, SKW w 2008 po zamachu w Mirosławcu nie doszłoby do zamachu w Smoleńsku w 2010. Po prostu potencjalni zamachowcy wiedzieliby ,że szybko zostaną zdemaskowani przez wymienione służby.


doradcaR305
O mnie doradcaR305

Jestem logiczny ale bywam warjacyjnie romantyczny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka