bolas1 bolas1
84
BLOG

Wielka Serbia Mistrzem świata 2018

bolas1 bolas1 Siatkówka Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Mam za sobą pasjonujący mecz finałowy Serbia Włochy. O ile w meczu o brąz chińska, dobrze naoliwiona maszyna do zbierania ryżu dość łatwo przyjechała przez holenderskie poldery to finał był bardziej zacięty.Po raz pierwszy zaimponowaly mi włoszki, nie wierzyłem, że po ostatnim meczu z walecznymi japonkami  będą w stanie nawiązać walkę, ale tak było. Tyle że się nie udało i nie pomógł nawet czarny Kurek w spodnicy. No może w spodniach ale na pewno ze słabizną.NIECH ŻYJE WIELKA SERBIA!!! to z dedykacja moją skromna dla redaktora Geberta z żydowskiej gazety dla lokalnych Irokezów.Tak więc stało się.W tym roku mistrzostwa świata, medale i puchar padły zasłużonym łupem europejskich, białych drużyn  z Europy Środkowo Wschodniej.Skłamałbym gdyby powiedział że mnie to martwi.

bolas1
O mnie bolas1

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport