Cezary Krysztopa Cezary Krysztopa
7122
BLOG

Zasmucił mnie pan, P. Jarosławie

Cezary Krysztopa Cezary Krysztopa Polityka Obserwuj notkę 191

   Nie jestem Pana organicznym zwolennikiem. Co więcej mocno przyczyniłem się do zwycięstw wyborczych Donalda Tuska. W nim widziałem szansę na modernizację kraju. Dziś nie jestem z tego dumny, myliłem się. Uważam rządy PO za nadzwyczaj szkodliwe na wielu odcinkach. Wielokrotnie zresztą dawałem temu wyraz. Między innymi poprzez głosowanie na Pana w ostatnich wyborach prezydenckich.

   Podoba nam się to czy nie, prawica jest dziś rozbita. Oczywiście największym kawałkiem jest PiS. Choćby jednak tylko ostatnie wybory pokazały, że jest kawałkiem zbyt małym żeby odebrać władzę Donaldowi Tuskowi. Stało się tak w wyniku frond, poparcia środowisk kibicowskich oraz niesławnego Pana wywiadu u Lisa. Za to po lewej stronie sceny dynamicznie rośnie polityczna bandyterka spod znaku świńskiego ryja. Czy rozbita prawica zdoła słabnącą pozycję PO, pomimo tego wzrostu, wykorzystać do zdobycia wladzy? Nie sądzę.

   Nie znam szczegółów kolejnych fal odejść z PiS. Nie jestem również Prawa i Sprawiedliwości członkiem więc być może nie moja to sprawa. Jednak choć obserwując scenę polityczną mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że doskonale rozumiem dlaczego nie ma Pan ochoty rozmawiać z Migalskim czy Kamińskim to zupełnie nie pojmuję dlaczego odrzuca Pan współpracę z ludźmi takimi jak Paweł Kowal, Jan Ołdakowski czy Elżbieta Jakubiak. Nie pojmuję. Że zbyt mało niosą procentów? Myślę, że to mogą być te procenty których kolejny raz zabraknie PiS do zdobycia władzy. Dlatego zasmucił mnie Pan. I nad czym, jako podatnik płacący w państwie Tuska i Palikota podatki, głęboko ubolewam.

z poważaniem

Cezary Krysztopa

1

>>> Wypromuj również swoją stronę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka