Źródło - SOFTSWISS
Źródło - SOFTSWISS
Smart Content Smart Content
24
BLOG

SOFTSWISS zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez inicjatywy sportowe

Smart Content Smart Content Sport Obserwuj notkę 0
SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.

W czasach, gdy pojęcie work-life balance staje się standardem międzynarodowym, SOFTSWISS kontynuuje inwestowanie w rozwój swoich pracowników. Tej jesieni na wyróżnienie zasługują trzy wydarzenia. Na początek, 80 pracowników po raz drugi wzięło udział w rowerowej grze miejskiej, jednocząc siły podczas dnia pełnego wyzwań rozgrywających się na terenie całego miasta. Kolejnym ważnym punktem był udział Back-end Developera Maksima Hryshyna, wspieranego przez firmę, który reprezentował swój klub TKWD podczas 2025 World Rowing Masters Regatta i zdobył drugie miejsce w konkurencji Men’s Double Sculls. Co więcej, pracownicy biorą także udział w lokalnych maratonach w Warszawie, Poznaniu i Tbilisi, a SOFTSWISS pokrywa koszty rejestracji i zapewnia firmowe zestawy startowe, aby ułatwić udział w wydarzeniu.

image

SOFTSWISS wspiera aktywność sportową pracowników, by wzmacniać ducha zespołu i dodawać energii całej firmie. Marka pokrywa opłaty startowe, odpowiada za kwestie logistyczne oraz zapewnia podstawowe wyposażenie, dzięki czemu współpracownicy na każdym poziomie sprawności mogą brać udział w wydarzeniach, a sport staje się inkluzywnym sposobem budowania więzi poza pracą.


“Dla nas w SOFTSWISS sport to coś więcej niż tylko aktywność fizyczna. To wspólne doświadczenia, budowanie relacji i dobra zabawa. Kiedy nasi ludzie realizują swoje pasje poza pracą, wracają do niej z nową energią, świeżymi pomysłami i motywacją. Wspieranie tych pasji to nasz sposób na życie zgodnie z wartością ‘WE SEE PEOPLE’ – troską o siebie nawzajem i budowaniem trwałych relacji” – powiedziała Katarina Kalarash, Head of People Experience & Culture.

Uznana za Europejskiego Pracodawcę Roku 2025, marka konsekwentnie inwestuje w dobrostan swoich zespołów. Dzięki takim inicjatywom jak Summer Kids Camp czyIT Picnic w Polsce firma nie tylko wzmocniła własną kulturę organizacyjną, lecz także wsparła rozwój lokalnego środowiska IT. Razem z projektami sportowymi działania te pokazują, że inwestowanie w dobrostan ludzi wzmacnia nie tylko firmę, ale i lokalną społeczność.


O SOFTSWISS

SOFTSWISS to międzynarodowa marka technologiczna, która w 2025 roku obchodzi swoje 16-lecie. W 2013 roku jako pierwsza w branży iGamingowej zintegrowała płatności w kryptowalutach. Główne partnerskie centra rozwoju, z którymi współpracuje SOFTSWISS, mieszczą się w Warszawie i Poznaniu. Łączna liczba pracowników, w tym osób pracujących zdalnie, przekracza 2000.


Zobacz galerię zdjęć:

Maksim Hryshyn reprezentował swój klub TKWD podczas 2025 World Rowing Masters Regatta (źródło SOFTSWISS)
Maksim Hryshyn reprezentował swój klub TKWD podczas 2025 World Rowing Masters Regatta (źródło SOFTSWISS) Pracownicy SOFTSWISS podczas maratonu w Warszawie -źródło SOFTSWISS Pracownicy wzięli udział w rowerowej grze miejskiej FRRuuu -źródło SOFTSWISS

Nazywam się Daryna Mihdal i specjalizuję się w tworzeniu i śledzeniu angażujących treści. Dzielę się nowościami z branży IT, nowych technologii, programowania i nie tylko.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Sport