brat-olin brat-olin
47
BLOG

Do admina salon24 (w miejscu)

brat-olin brat-olin Rozmaitości Obserwuj notkę 13

Z zainteresowaniem - i nadzieja - przeczytalem wczoraj wpis follow'a (follow.salon24.pl), ze "Radek Krawczyk zaproponował mi przejęcie części obowiązków związanych z koordynacją projektowania i wdrażania nowych rozwiązań technologicznych w Salonie."  Rozumiem, ze chodzi o wzmocnienie teamu programistow opracowujacych szate graficzna salonu, ale i oddelegowanych do korekcji programowycxh fakapow, jak to gadaja w Ameryce.  I bardzo dobrze - i na czasie.

Gratuluje p. follow, ale mam tez w zwiazku z ta nominacja goraca prosbe, by WRESZCIE ktos kompetentny (jak p. follow, zakladam) przywrocil liste najpopularnieszych notek na mojej stronie. Bo lista ta od kilku tygodni stala sie niepelna - i sa tam tylko zamieszczone notki z ostatnich ca. 3 miesiecy. Na moj monit w tej sprawie, p. Ephoros tylko rece rozlozyl, ze co on moze?  Ano! On pewnie humanista, cos jak ja, wiec sie nie dziwie, ale stwierdzenie o "rozwiazaniach technologicznych" i "wdrazaniu"  w notce p. follow'a sugeruja przynajmniej inzyniera, choc doktora informatyki nie wykluczam!

Spelnienie mojej prosby chyba nie jest trudne dla fachowca?

brat-olin
O mnie brat-olin

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości