Brygida Naruniec Brygida Naruniec
398
BLOG

Biało czerwonych więcej niż tęczowych!

Brygida Naruniec Brygida Naruniec Patriotyzm Obserwuj temat Obserwuj notkę 25

Jeszcze Polska nie zginęła pomyślałam patrząc na dzisiejszy Marsz Niepodległości. Po kilkunastu dniach oglądania agresywnych, wulgarnych młodych kobiet i dziewcząt,i domagających się uśmiercania nienarodzonych; mogłam dzisiaj odetchnąć z ulgą, nie cała młodzież stracona.

Oprócz biało czerwonych flag transparenty np;OBRONIMY NASZĄ CYWILIZACJĘ PRZED BARBARZYŃSTWEM, lub DZIĘKI JEDNOŚCI NIE STRACIMY WOLNOŚCI!

Organizatorzy zaproponowali zmotoryzowany MN, ale przecież młodzi ludzie w wieku 16-20 lat zwykle nie mają jeszcze samochodów, a chęć zademonstrowania swojej przynależności do Ojczyzny i wartości była większa niż dostosowanie się do wymogów, a więc ja ich usprawiedliwiam.

Nie usprawiedliwiam tego, że wielu nie miało maseczek i to jest smutne i tu potrzebne byłoby hasło o odpowiedzialności.

Ranek też dla mnie nie był radosny, gdy wyjrzałam przez okno i popatrzyłam na blok naprzeciwko.  Od 10 lat mieszkam w Rumi naprzeciw trzy-piętrowego bliku i co roku TYLKO jedna flaga jest na jednym z balkonów, od 10 lat nic się nie zmieniło. Nie zmieniła się również władza, cały czas rządzi Platforma.

Tak czy inaczej dzisiejszy MN sprawił, że patrzę optymistyczniej na naszą młodzież, nie jest stracona.

Lubię prawdę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo