Brygida Naruniec Brygida Naruniec
443
BLOG

Szalejąca drożyzna! Pytam się gdzie?!?!?

Brygida Naruniec Brygida Naruniec Rozmaitości Obserwuj notkę 91

W tym szaleńczym straszeniu Polaków  cała opozycja jest zgodna; totalna-ulica i zagranica , umiarkowana oraz pseudo-wolnościowa.

Przeżyłam 79 lat i tak dobrze jak obecnie nigdy nie było. Za czasów Tuska było trochę lepiej niż za Balcerowicza, ale za rządów ZP jest znacznie lepiej.

Za komuny pensja  nauczyciela była głodowa, pamiętam gdy co miesiąc pożyczałam , aby  wystarczyło do końca miesiąca, na początku oddawałam i znowu brakowało.  Pamiętam problemy tego rodzaju; czy kupić dziecku tornister, czy kapcie.

Gdy obecnie słyszę o szalejącej drożyźnie , a w sklepie w którym kupuję prawie codziennie ziemniaki kosztują 0,99zł kg. jabłka 2,59, serek wiejski 2,49,..., płacę w granicach 20-30zł, nóż się w kieszeni otwiera na te wierutne kłamstwa. Dzisiaj zaszalałam zrobiłam większe zakupy i zapłaciłam 39,49 . Oczywiście w sklepie Oskar w Rumi na ul Opolskiej  można również wydać 100zł i więcej , ponieważ jest dobrze zaopatrzony, a potem powiedzieć  powiedzieć, że jest drożyzna.

Prawdopodobnie od stycznia może być drogo i tego się obawiam, ale jakie określenie znajdzie opozycja na ten prawdopodobny wzrost cen, jeżeli już teraz jest "szalejąca drożyzna"? Ruszcie szarymi komórkami mózgowymi, aby znaleźć odpowiednie określenie, jeśli ceny faktycznie wzrosną.

Lubię prawdę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości