centro-LEW centro-LEW
32
BLOG

off sztuka wyklętych blużnierców

centro-LEW centro-LEW Kultura Obserwuj notkę 0

 

każda epoka ma swoje pomniki, i świętości których ruszyć nie wolno, na tych pomnikach stojące

offowcy z poprzedniej dekady grali starego punka,a potem reggae i hard cora,

-przypomnaiłem sobie o nich zaglądając na stronę do której linkowałem we wczorajczym wpisie

kiedys w połowie dzieiwętnastego wieku takimi wykletymi bluzniercami byli poeci francuscy.

 

dość że każdy wyklety bluznierca, odnosi sie do czasów w których zyje, i kontekstu

 

dzis o innych znaleziskach czyli o

wykletych i bluznierczych pisarzach czasów wspólczesnych

 

szkoda że nie znalazłem wersji  na przykład DOLINY NICOŚCI, bo takiej chyba nie ma,

ale to co mam jest zupełnie ciekawe i wystarczające:

pierwszy ebook o bohaterze naszych czasów nazwanym tajemniczo przez atora "Lechem Lensa",

-chyba rozszyfrowanie prawdziwego nazwiska bohatera nie jest trudne

drugi to "POKAZYWANKA"

zalinkuje do wersji eBookowych jak i html dla tych którzy z przyczyn technicznych

nie są w stanie odtwarzac eBooków

LECH LENSA

freebooki.cba.pl/lensa.free.ach

wersja HTML

dramat.cba.pl/lensa.html

 

POKAZYWANKA

freebooki.cba.pl/po.free.ach

wersja html:

dramat.cba.pl/pokazywanka.html

centro-LEW
O mnie centro-LEW

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura