Kot z Cheshire Kot z Cheshire
467
BLOG

Ochojska: "Czy my naprawdę nie możemy ich przyjąć"?

Kot z Cheshire Kot z Cheshire Polityka Obserwuj notkę 27

Janina Ochojska dla Interii:

"Liczyłam to sobie parafiami - gdyby każda parafia w Polsce, a jest ich 10 tys., przyjęła jedną rodzinę, to byłoby to ok. 50 tys. ludzi. Bo o jakim tłumie my mówimy? Nawet jeżeli do Polski chce się dostać 1500 osób, nawet jeśli 5 tysięcy, to czy my naprawdę nie możemy ich w Polsce przyjąć?"

(https://wydarzenia.interia.pl/kraj/news-granica-janina-ochojska-dla-interii-kazdy-czlowiek-zasluguje,nId,5632473)


Nie chcę myśleć zle o tej kobiecie, ale niech mi ktoś powie: czy naprawdę dorosły człowiek może być tak naiwny i do tego stopnia nie kojarzyć faktów z otaczającej go rzeczywistości? Czy jednak musimy uznać, że ta osoba pracuje przeciwko Polsce wspierając Łukaszenkę? Chciałbym wierzyć że to pierwsze ale coraz słabiej mi to wychodzi...

Ja jestem umysł ścisły. Mnie się podobają melodie, które już raz słyszałem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka