Kot z Cheshire Kot z Cheshire
66
BLOG

Barty : Keys

Kot z Cheshire Kot z Cheshire Sport Obserwuj notkę 0

Pod koniec pierwszego seta pomyślałem: ekspres wystartował. Na szczęście "Medi" w drugim nieco się pozbierała, ale to i tak szybko poszło, godzina i kilka sekund... Przed meczem wiadomo było, że jesli będzie jej "wchodzcić" to coś z tego moze wyjsć, ale jesli nie to pozamiatane.Nie wchodziło.  Dominacja Ash w statystykach ogromna: w asach: 5:1, w winnerach 20:8 (!!!), w unforced: 13:24. W total: 65:39 (!). Zresztą, wiedzieliście Państwo.

Teraz czekamy na Igę i  mam nadzieję że zobaczymy ją też w sobotę. Panie razem trenowały, podobno się lubią, więc miło by było by mogły się spotkać w tak ekscytujących okolicznościach (ale sza! - nie zapeszajmy)

Ja jestem umysł ścisły. Mnie się podobają melodie, które już raz słyszałem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport