intheclouds intheclouds
1762
BLOG

Smoleńskie przesilenie

intheclouds intheclouds Rozmaitości Obserwuj notkę 9

Zanim dojdę do sedna, wyliczę parę rzeczy na których wyjaśnieniu zależy mi PRZEDE WSZYSTKIM:

1) wyjaśnienie - bo dowody są niepodważalne - na obecność w Polsce dwóch tupolewów rządowych o numerze bocznym 101 w okresie przynajmniej od marca do kwietnia 2010 - http://clouds.salon24.pl/395705,2-x-tu154-101-w-kwietniu-2010

2) wyjaśnienie - jakim cudem panna, która ma bardzo małe zdolnolności i predyspozycje  w dziedzinie fizyki, ale śledzi dzień w dzień sprawę "smoleńską", potrafi położyć na łopatki EKSPERTA w tej dziedzinie -  http://clouds.salon24.pl/491547,awaria-silnikow-doprowadzi-do-awarii-zp

2a) do "" nędzy kim jest ten "ekspert"?

3) Oczekuję odpowiedzi p. posła A.Macierewicza w sprawie wyjaśnienia Okęcia. Sprawy z łapówką i hangarem. Hubert Z. - który robił też w paliwie w Białej Podlaskiej.

http://clouds.salon24.pl/399036,byl-sobie-hangar-tajemnicze-okecie-2010

 

A teraz SEDNO:

Wydawało mi się, że chodzi Wam o PRAWDĘ. Sama nie piszę, kiedy nie mam nic do powiedzenia (ok, pisałam czasem, kiedy czułam "w przypływie", ale ja kobieta jestem;) Wciąż czytam, jestem i nic sie nie zmieniło od 3 lat - może poza podejrzliwością i ufnością - nawet wobec samej siebie.

Nie rozumiem kompletnie problemu i nie postawię się po żadnej stronie w konflikcie:

MT- ZB - KC - + cały alfabet...

 

------

Zamieszczam Oświadczenie Generała dyw. pil. Anatola Czabana, który złożył wypowiedzenie stosunku zawodowej służby wojskowej.

Niech krew wskaże miejsce zbrodni

Ludzie pytają, jak się czuję. Odpowiadam: fatalnie - tak jakbym został w ciemnym przejściu podziemnym wrzucony do szczeliny, zasypany kamieniami i jedynym moim pragnieniem jest, aby krew wypłynęła na powierzchnię i wskazała miejsce zbrodni.

intheclouds
O mnie intheclouds

"Ludzi można podzielić na dwa rodzaje; tych, którzy są wytworem świata, w którym żyją, i tych którzy są wytworem samych siebie, którzy choć świata nie zmienili, nie dali się zmienić światu. Oni chodzą po świecie, a nie świat po nich". Mr Stachura Galeria zdjęć ze Smoleńska: clouds.web-album.org Polecane notki: 1) Czołg i milicja 2) Tu-154 i Jak-40 - czas przelotu do Smoleńska 3) Tusk 7.04 przyleciał wcześniej i się spóźnił 4) Tu-154 lądował 9.04 w takiej samej mgle 5) O trzech samolotach do Smoleńska 6) Tajemnice lotu 7.04.2010 7) Był sobie hangar; Okęcie 2010

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości