gini gini
151
BLOG

Jak zostalam terrorystka.

gini gini Polityka Obserwuj notkę 18


Jakos tak nie moglaml spac wczoraj i poszlamù na FB zobaczyc co sie dzieje .Patrze zdjecie, i cos o Jurgenie i terroryzmie.

"Wolna" gazeta zastanawia sie, co zrobic , zeby zatrzec pamiec o terrorystach.Terrorysta numer jeden wg gazety jest Belg Jurgen Conings ,ktory nikogo nie zabil a zabili Jego.Rodzina nawet nie mogla ,nawet zobaczyc ciala szybka kremacja , zawiadominie o dniu u miejscu kremacji ,,ktore zamiescila jego partnerka, FB (przez pomylke)zbanowal na kilka dni .Ale Flamandowie , sie dowiedzieli i przyszli .

Pozniej pojechali w miejsce ,gdzie zginal i tam oddali mu hold.

Dzis pokazali to zdjecie i zastanawiaja sie co zrobic, by to miejsce nie stalo sie sanktuarium .

Jako ,ze boli mnie wszelka niesprawiedliwosc, i staje okoniem przed kazda zaklamana wladza, to zaczelam kombinowac , jak pojechac do Flandrii, ktorej nie znam , takoz jezyka flamandzkiego.Wiec mapa pociag , a moze gdzies tam znajde jakiegos taksowkarza??

Zaczelam od zamowienia wiazanki , i w drodze powrotnej pytam milego marokanskiego taksowkarza , ile by kosztowala podroz tam i z powrotem do Brukseli.Tanio .To poprosilam zeby przyjechal po mnie o 12.00 na drugi dzien .Stawil sie a jak, pojechalismy po moja wiazanke , i do Flandrii .Po drodze , taksowkarz pyta, czy to byl ktos mi bliski, wiec powiedzialam, ze nie ale, ze mnie wkurza, takie traktowanie czlowieka.Jurgena oskarzali o to, ze chcial wysadzic jakis meczet , to nawet Marokan smial sie z tego.

A wiec pojechalismy w te piekne flamandzkie lasy , i szukalismy, taksowkarz pytal po flamandzku, i jakos dojechalismy..

Znalezlismy miejsce gdzie byly jeszcze kwiatki i znicze i tam umiescilam wiazanke dla "terrorysty"

Czyli , ja tez jestezm terrorystka .

Co oni zrobia, do cholery spala ten las gdzie Go zabili?


To jest paranoja w Belgii byly dwa zamachy, nie mozna bylo zrobic, nic by nie denerwowac muzulmanow, jedunie porysowac kredkami na asfalcie .

No coz terrorystka jeszcze nie bylam , ta moja wiazanka, te kwiaty i znicze to sa super materialy wybuchowe.

Swiat do gory nogami.















Jakby co zdjecia sa moje wykonanz przezemnie moim telefonem



https://www.lalibre.be/debats/ripostes/2021/09/24/que-faire-des-sepultures-terroristes-comment-faire-pour-quelles-ne-deviennent-pas-des-lieux-sanctuarises-ZUG5QDBA5JCYXLXYNWBNY2REYM/

Zobacz galerię zdjęć:

gini
O mnie gini

http://www.decorand.pl/czarownica-076-0040

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka