gini gini
156
BLOG

Uwaga beda mnie scigac

gini gini Polityka Obserwuj notkę 19


Teraz beda mnie scigac a lza jak psy.W RTVF pisza, o Moskwie, bo zobaczyli ruska flage 

Ale manifestacja byla w Brukseli.

podpis pod zdjeciem.

Une sympathisante de Jürgen Conings lors d'une récente manifestation à Bruxelles. © belga image


M. Hofman souhaite dès lors que l'armée mette plus rapidement en place une véritable cybercomposante afin de contrer les attaques des trolls sur internet. À terme, quelque 300 soldats et civils hautement qualifiés travailleraient dans ce département pour y effectuer un travail défensif et offensif en ligne, écrivent Het Nieuwsblad, De Standaard, Het Laatste Nieuws, Het Belang van Limburg, De Tijd et De Morgen.


Pan Hofman zyczy sobie zeby armia szukala troli internetowych ,ktorzy sieja teorie spiskowe ,piszacych niestety we flamandzkich gazetach ale znajde .

Zatrudnia trzysta osob , za moje pieniadze.


Co najgorsze sami sieja teorie spiskowe ,bo w sierpniu pisali 


Jürgen Conings s'est probablement donné la mort juste après sa disparition

Wiec zabil sie prawdopodobnie?

Od czerwca nie wiedza?

A przeciez byla sekcja .

Oskarzaja Go juz o wszystko jedynie zapomnieli o tym, ze chcial spalic meczet.A klamcy powinni miec dobra pamiec .

Takze jak przestane pisac to znaczy sie, ze mnie zamkneli za terroryzm.

Upominajcie sie wtedy w Belgii o moja kotke, chyba, ze kotke za terroryzm zamkna tez.



















.https://www.rtbf.be/info/belgique/detail_les-theories-du-complot-autour-de-jurgen-conings-alimentees-depuis-la-russie-affirme-le-chef-de-la-defense?id=10855731


https://www.rtbf.be/info/belgique/detail_jurgen-conings-s-est-probablement-donne-la-mort-juste-apres-sa-disparition?id=10828908

gini
O mnie gini

http://www.decorand.pl/czarownica-076-0040

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka