gini gini
121
BLOG

Drodzy turbopatrioci uprawiajacy dance macabre i Ty kemirze

gini gini Polityka Obserwuj notkę 8

W zwiazku z tym, ze od kilku tygodni , tanczycie sobie  na Wolynskich trumnach, ja mam dosyc.

Dzis jest swieto Flandrii , wiec jade nad morze, swietowac.Pooddycham troche, odpoczne od polskiego piekla .

Jade do Blankenberge , gdzie Flamandowie, jeszcze zachowuja tradycje, wczoraj wlasnie ksiadz poswiecili morze.


Zamki na piasku napisze jutro ze dwie notki, kemir przedstawi jakas Polke i dolaczycie sie do zrzutki na adwokata.


O naturze Ukrainek , "uciekających przed ruskimi bombami" : ( serdecznie polecam, włos się jeży na głowie w relacji Pani z Hajnówki, która przyjęła i utrzymywała za własne pieniądze (dwa razy) liczne grono kobiet z dziećmi  z Ukrainy)
https://gloria.tv/post/ryUMr3XJqcz23hkhZjTX9z7hD#310

patriota Kemir  przedstawil biedna Polke oszukana przez Ukrainki , a oto ta Polkai jej zrzutki dolozcie dobrzy ludzie


https://zrzutka.pl/xnm8mp?utm_medium=social&utm_source=facebook&utm_campaign=sharing_button&fbclid=IwAR0UO7SwxH5ce6r2CEzGeAbaH59qaCWfU7lVVQrQjdgFUiAY_hq9W8jj8W0


utrzymywala z wlasnych pieniedzy podobno


Nie ma przypadku w tym, że mam w domu teraz 2 kobiety więcej i 2 dzieci. Wiem, że tak ma być. Umiemy się w tym znaleźć z Synkiem i dajemy radę. Jednak przyznaję, że potrzebujemy pomocy Dobrych Ludzi. Chciałabym kupić Im buty na wiosnę takie jak chcą i będą Im się podobały, i ubrań więcej wiosennych i kurtki. Rachunki za prąd i wodę też będą większe. Chciałabym też zadbać o to by je zabrać na jakieś wydarzenie kulturalne, czy coś w tym rodzaju. Nawet do pracy też muszą czymś dojeżdżać. Leki i kosmetyki to też bardzo ważna rzecz. Widzę jak bardzo są skromne, jak cieszą się z wszystkiego. Jednak sama czuję, że chciałabym więcej, a sama nie mam wiele by kupić im wszystko co czuję, że jest potrzebne. Dlatego proszę dobrych Ludzi, Was, o pomoc. Każda złotówka pomoże. Mam nadzieję, że kiedy to się skończy, będę mogła im dać to co zostanie na START, na nowe życie. Kwotę wpisałam po prostu, bo nie wiemy ile to potrwa. Mam w sobie wiele pokory i po wielu namowach założyłam tą zbiórkę.


Dobra kobieta , no nie?


https://zrzutka.pl/4mvwhw?utm_medium=social&utm_source=facebook&utm_campaign=sharing_button&fbclid=IwAR1iKAa5SGC0-b8u9gXpea23KUhXRg4Cs5chJyOGQux-I2iUSbCuGw_XZZI


A tu nastepna zrzutka na adwokata ,


Postanowiłam nie zostawić tej sprawy. Z pomocą Przyjaciół znalazłam dobrego adwokata i dzisiaj podpisałam umowę.

Potrzebuję zebrać na zastępstwo procesowe, bo nie wiem, czy będę w stanie sama przez to przechodzić.

Potrzebuję na prywatne wizyty u lekarza, bo chodzi o moje zdrowie.

Sama wychowuję 13 letniego Synka i mam 3 Synów dorosłych.

Wydałam wszystkie oszczędności na Ukraińców...a teraz sama potrzebuję pomocy.

Od początku wojny trudno jest o sprzedaż książek i to co zarabiam ...cóż nie ma z czego odłożyć dodatkowej kwoty.


Ewa KawonLudzie !!! UWAŻAJCIE na tę Panią !!! dla niej liczy się tylko KASA ... Ona wciąż ucieka , zmienia miejsca swego zamieszkania ... jakiś czas temu miałam okazję ją poznać ... pożycza od ludzi pieniądze i ich nie oddaje... mieszkała w Poznaniu , później w Warszawie , tam napożyczała pieniędzy , wynajmowała mieszkanie i nie rozliczyła się ... ONA NIE JEST żadną terapeutką , nie jest trenerką czy innym KOŁCZEM , ona z wykształcenia jest marketingowcem - świetnie bajeruje ludzi. Teraz widzę , że zawitała do Hajnówki i tam będzie zapewne WYPIEKAĆ SWOJE PIERNIKOWE DOMKI i uskuteczniać WIELKIE PIERNICZENIE... Pani ma problemy ze sobą . Najpierw niech je rozwiąże , ukończy studia , bo udział w warsztatach u KIN'A nie czyni jej terapeutą



https://www.facebook.com/Jestem-Mi%C5%82o%C5%9Bci%C4%85-Laura-%C5%BBurawska-2306449279452088


Laura jest miloscia , wstyd za takie Polki .

Czy nasz kemir jest tak glupi, ze nie sprawdzil co wkleja?

Bo ja zawsze sprawdzam.

Bawcie sie dalej , zachlystujcie sie swoim patriotyzmem , i pamietajcie, te male ukrainskie 5 letnie dziecko ukrainskie to banderowiec, pilnujcie dzieci, zeby sie nie bawily Bron Boze , bo to prawie udzial w zbrodni wolynskiej .


A moze zaciagnijcie sie  do Kadyrowa, , i Wolyn pomscijcie orezem.









gini
O mnie gini

http://www.decorand.pl/czarownica-076-0040

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka