Czesław Kazimierz Jopek Czesław Kazimierz Jopek
181
BLOG

Mógłbym być twarzą protestu - .... Nie jestem !

Czesław Kazimierz Jopek Czesław Kazimierz Jopek Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

W zasadzie nie jestem nikim znaczącym.

W zasadzie nikt tutaj mnie nie zna.

W zasadzie tytuł wydaje się absurdalny ?

- pozornie


A oto moja historia:



Byłem tzw. wpadką. Dodatkowo w czasie badań okazało się , że jest konflikt krwi rodziców i będę uszkodzony,  jak już się urodzę. Moja wówczas bardzo młoda mama , mieszkająca jeszcze  u rodziców usłyszała od nich dobrą radę aby usunąć problem. Ponieważ taki ktoś jak ja,  przecież będzie tylko problemem.

Mama powiedziała wtedy nie. I też tak się stało. Urodziłem się . Co ciekawe. Ja osobiście  od niej , jak i od taty -  nigdy , nie usłyszałem o tym , że miałem być usunięty.  Ona nie wie nawet o tym,  że ja to wiem.

Jak o tym się dowiedziałem . .... Otóż ......  Jak skończyłem już studia. Miałem jakieś 25 lat.  Pewnego dnia przyjechała do nas babcia. To ona opowiedziała mi tę historię . Osobiście,  w czasie spaceru. Powiedziała też , że każdego dnia,  już od mojego dzieciństwa żałowała , tego co próbowała wymusić na mojej  mamie. Miała do siebie żal. To chyba dla niej, była największa trauma.

A ja . Konflikt krwi moich rodziców okazał się nie taki straszny.  Otóż urodziłem się z rozszczepem wargi . Niektórzy nazywają to zajęczą wargą. Można z tym  normalnie żyć. Nic takiego. Przeszedłem kilka operacji i tyle.  W czasie jednej z nich  / jak już miałem 7 lat/ tak sobie rozdrapałem tę wargę , że do dzisiaj została mi na twarzy  blizna,  w kształcie i formie  błyskawicy , odpowiadająca wzorowi pioruna z  protestów pań od aborcji.

I tak oto naturalnie mógłbym być twarzą osób które protestują przeciw takim jak ja.

To jakiś dziwny paradoks. Na przekór wszystkiemu.

Życie jest fenomenalne i tworzy psikusy nawet najbardziej poukładanym.

PS.

Tak dla wyjaśnienia.

Jestem już trochę  po  czterdziestce.

Mam piękną i mądrą żonę oraz trójkę wspaniałych , zdrowych synów.  Prowadzę ciekawe życie. Jestem szczęśliwy.


Miłego dnia

Urodzony w piątek za 5 dwunasta w nocy - czyli wszędzie zdążę ... A to, że na ostatnią chwilę, to temat na ciekawą dyskusję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości