Daani Daani
212
BLOG

Prof.minister kultury I dziedzictwa nar.Glinski - mistrz w "Niewidzialnej" szkole G.Sorosa

Daani Daani Kultura Obserwuj notkę 5

To nie horror I nie bajka o glupiutkich krasnoludkach I wilkach z czerwonymi klami w owczych skorach .

https://www.salon24.pl/u/daani/1067811,prof-min-piotr-glinski-pis-i-niewidzialne-collegium-g-sorosa

https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Collegium_Invisibile

Soros zalozyl tajne uniwersytety typu: mistrz- uczen.Zona Grossa, Glinski itp.

Cambridge,Oxford.Teraz uczelnie polskie.

Stypendysta Jaroslaw Gowin w latach 80.Bedzie takze wicepremierem jak Glinski,a premierem doradca Tuska.Do tego bezpieczenstwa czyjego? ma pilnowac J.Kaczynski.Soros rzadzic ma glosami oszukanego elektoratu?

Gowin wikipedia.org

"/.../W latach 80. przebywał w ramach stypendium na Uniwersytecie Cambridge. Pracę zawodową rozpoczął w Instytucie Nauk Społecznych Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie. Następnie był zatrudniony w Społecznym Instytucie Wydawniczym „Znak”. W latach 1994–2005 pełnił funkcję redaktora naczelnego wydawanego przez Instytut miesięcznika „Znak”. Zasiadał też w zarządzie wydawnictwa./.../"

https://wyborcza.pl/1,75410,9085007,Znak_przeprasza_za__Zlote_zniwa____Metoda_Grossa_budzi.html?disableRedirects=true

.....

image

http://luszka.blogspot.com/2013/06/czerwony-kapturek.html?m=1

....Bajka

....Prof.Glinski I sorosowa Fundacja Batorego.

A w Krakowie spotkanie Zw.Legionistow.Polskich O czym beda debatowac? Glinski pod koniec marca br w trybie natychmiastowej wykonalnosci polecil Im oddac mu prywatne zbiory Muzeum Czynu Niepodleglosciowego I zamknal Im Muzeum,nie odpowiadajac na zaden z 20 listow.Szacunek nie pozwala odpisac Im takze Kancelarii premiera I prezydenta.

Dzis min.Glinski zorganizowal konferencje prasowa I chce rozdac az 400 mln zl.Oczywiscie grosza nie da na Muzeum Legionistow w Krakowie.Dom chca Im zabrac Majchrowski &Co.

"/.../Wicepremier wyraził nadzieję, że fundusz będzie istotnym wsparciem, które możliwi instytucjom kultury przetrwanie.

„A w każdym bądź razie solidarne funkcjonowanie w państwie, które dba o swoje ważne instytucje” – dodał.

image

radiomaryja.pl

https://www.salon24.pl/u/daani/1061533,min-glinski-to-nie-tylko-atak-na-zw-legionistow-pol-i-ich-zbiory-wmuzeum


https://wei.org.pl/article/dlaczego-panstwa-tak-boja-sie-georgea-sorosa/

...






Daani
O mnie Daani

http://www.glitter-graphics.com/download.php?file=1108/1108656tqvacxj4fs.gif&width=100&height=100 Cala Daani pietnastolatka- link        Pani Daani- Danka.Brali mnie tu / jestem na s24 od 2012r/ za malolate, ale do czasu az  ten i ow mi sie nie narazil. Wtedy sie zdziwil.Inni uwazali, ze jestem z najlepszego wywiadu swiata I trzeba mnie szpiegowac.Wszystko to z powodu laserowo punktowych diagnoz z glupia frant.Zniszczyli mi laptopa I dwa telefony trojanami I wirusami itp.Pisuje z UK.     O Polsce mysle stale i suwerennie..Nie do mnie z propaganda wszelkie politruki.Kazdy ma swoje oczy i dar wzroku.I pisalo sie troche o waszej propagandzie...Posiadam dodatkowy zmysl i trzecie oko:))Zatem, uwazac.. Pokaz mi swoich wrogow, a powiem ci wszystko!" -mowi maksyma rzymska. Ja nie zablokowalam przez 6 lat nikogo, bo uwazam,ze "Wolnosc daja ludzie wolni, a ci o duszy niewolnikow-knebel !":) Czasowo zablokowac musialam 4 blogerow, wszyscy zza Odry polskojezyczni..X2018.Jeden okreslil sie jako admin.Zablokowalam admina ;) Ktory portal zna taki przypadek?/Ouuu!/i dwie kobiety oraz jeszcze jednego  zza Odry blogera.Wczesniej mi zablokowano via Android dostep nie tylko do Salonu,ale i do innych portali , nie do wszystkich.Otoz po alarmie na Salonie, pierwsi oni sie zjawili z komentarzami wysoce nie na miejscu, nie fair, zwazywszy na to, ze nie moglam im  odpowiedziec, bo nie mam komputera i miec nie zamierzam, korzystalam z zablokowanego smartfonu.Pozniej ich wszystkich zbanowalam.Wczesniej z reguly z panami kulturalnie wymienialismy sie pogladami.Po zablokowaniu mi netu w smartfonie,o czym napisalam tu notke, wykazali w komentarzach uderzajace szyderstwo, furie,radoche, komentujac moj opis sprawy. Ps.Blogerow- panow odblokowalam jednak , po pozbyciu sie blokady dzieki specjaliscie od neta ./dodane 11-10-18/ Dolaczyl do zbanowanych 01-11-18 Stary Wiarus za kablowanie, o czym rozmawiamy na poczcie wewn.Kabli nie wpuszczam , wieku nie szanuje, formacji nie znam, podobno on jest z Antypodow.Na mapie? Zbanowali mnie i tacy, u ktorych nie postawilam nawet przecinka. "Prawdziwa cnota krytyk sie nie leka- mawial poeta, chyba ze ..."wilk w owczej skorze" obawia sie o swoja.../ skore...!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura