Darius Salamon von Danzig Darius Salamon von Danzig
395
BLOG

KoronaWirus info z Wólka Kosowska!

Darius Salamon von Danzig Darius Salamon von Danzig Społeczeństwo Obserwuj notkę 4
  1. Znajomy, który zaopatruje się tam w towar mówi o dużej panice w tym centrum handlu hurtowego, gdzie jak wiadomo handlują głównie obcokrajowcy z Azji, m.in znaczna część boksów jest zamknięta bo właściciele nie przychodzą do pracy.

Inna sprawa jest chyba ciekawsza, mianowicie Azjaci prowadzący hurtownie nie chcą jeździć do WÓLKI PO TOWAR! Podobno całym biznesem zarządza Wietnam poprzez swoje służby / dzięki czemu Wietnam ma nadwyżki dewizowe a w samym Wietnamie od wielu lat, podobnie jak w Chinach za grabież VAT istnieje kara śmierci...To tak na marginesie / W każdym bądź razie wygląda na to, że cenni dla w/w ludzie dostali nakaz unikania Wólki Kosowskiej a to oznacza, że zagrożenie tam jest duże, któż od nich lepiej zna sytuację z koronaWirusem? Chyba nikt.

Mój nick wyraża prawdziwe informacje.  Zajmuję się marketingiem szeroko rozumianym. Jestem neutralny. Wszędzie Neutralny chociaż czasami sprawy wyglądają inaczej tzn. po jakimś artykule może się zdawać, że jestem komuś przeciw a komu innemu jestem przychylny. Każdemu życzę jak najlepiej i oczekuję RYCHŁEGO nadejścia Królestwa Boga. Wiem, że każdy was / i ja / jest niedoskonały... Wiem też, że każdy grzech będzie odpuszczony... Z wyjątkiem tych szczególnych... Wiem, że Pomazaniec JEDYNEGO BOGA przyszedł, by zniweczyć dzieła diabelskie... Wiem bardzo dużo... I bardzo dużo mogę Ci pomóc...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo