foto dziennik elbląski pl
foto dziennik elbląski pl
Darius Salamon von Danzig Darius Salamon von Danzig
290
BLOG

Energia Odnawialna ? Wiatraki Niesamowicie paskudzą Krajobraz! Kaleczą też Psychikę.

Darius Salamon von Danzig Darius Salamon von Danzig Gospodarka Obserwuj notkę 11

Nie ma nic gorszego w tym temacie jak wiatraki w Polski Krajobrazie, początkowo są interesującą nowinka, ale po niedługim czasie stają się zmorą krajobrazu i ludzkiego umysłu, z czasem każdy to pojmie jak sądzę.

Mam nadzieję, że Polska pójdzie po rozum do głowy i nie zaśmieci wiatrakami krajobrazu.

Mój nick wyraża prawdziwe informacje.  Zajmuję się marketingiem szeroko rozumianym. Jestem neutralny. Wszędzie Neutralny chociaż czasami sprawy wyglądają inaczej tzn. po jakimś artykule może się zdawać, że jestem komuś przeciw a komu innemu jestem przychylny. Każdemu życzę jak najlepiej i oczekuję RYCHŁEGO nadejścia Królestwa Boga. Wiem, że każdy was / i ja / jest niedoskonały... Wiem też, że każdy grzech będzie odpuszczony... Z wyjątkiem tych szczególnych... Wiem, że Pomazaniec JEDYNEGO BOGA przyszedł, by zniweczyć dzieła diabelskie... Wiem bardzo dużo... I bardzo dużo mogę Ci pomóc...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka