Darius Salamon von Danzig Darius Salamon von Danzig
147
BLOG

Na dworcach Polski Fast Food wyparły rodzime bary i restauracje. DRAMAT!

Darius Salamon von Danzig Darius Salamon von Danzig Społeczeństwo Obserwuj notkę 4

Kto pamięta w Gdańsku na dworcu poczekalnię z bufetem, bar kawowy i restaurację ala bar samoobsługowy pośrodku wcześniej wymienionych ten wie co utraciliśmy.

Czynne całą dobę z dobrym rodzimym jedzeniem w umiarkowanych cenach.


Wyparły je fast foody, z jedzeniem wiadomo jakim, tłumnie tam zwłaszcza młodzież się żywi. Dramat.

Skoro dworce są państwowe to czy nie należałoby przywrócić tam dawnych barów, restauracji z naszym jedzeniem i odtworzyć dawne poczekalnie??

Temat krótki, ale ważny, bardzo ważny!



Mój nick wyraża prawdziwe informacje.  Zajmuję się marketingiem szeroko rozumianym. Jestem neutralny. Wszędzie Neutralny chociaż czasami sprawy wyglądają inaczej tzn. po jakimś artykule może się zdawać, że jestem komuś przeciw a komu innemu jestem przychylny. Każdemu życzę jak najlepiej i oczekuję RYCHŁEGO nadejścia Królestwa Boga. Wiem, że każdy was / i ja / jest niedoskonały... Wiem też, że każdy grzech będzie odpuszczony... Z wyjątkiem tych szczególnych... Wiem, że Pomazaniec JEDYNEGO BOGA przyszedł, by zniweczyć dzieła diabelskie... Wiem bardzo dużo... I bardzo dużo mogę Ci pomóc...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo