koala 123 koala 123
198
BLOG

W sprawie wyborów - inicjatywa 5%

koala 123 koala 123 Polityka Obserwuj notkę 0

 

Krajowe Forum Bezrobotnych

Stowarzyszenie Społeczne

 

Katowice 23.11. 2014 r.

 

Komitety Wyborcze

Środki masowego przekazu.

 

Szanowni Państwo !

 

Mija dzisiaj tydzień od wyborów, a ciągle wszyscy mają kaca moralnego i nie wiedzą co zrobić z tym gorącym kartoflem.

Śledząc różne doniesienia którymi dzielą się na portalach społecznościowych wyborcy i członkowie komisji wyborczych nie można sobie powiedzieć patrząc w lustro wszystko jest w porządku.

Ze swej strony dodam, że mam ogromny żal i nie idzie mi o wyniki, ale właśnie o cały ten cyrk.

Od początku swej działalności społecznej namawiam ludzi, by chodzili na wybory i odrzucili swe myślenie, że i tak nic to nie zmieni.

Niestety i ja dzisiaj tak zaczynam myśleć. Po tych wszystkich cudach uważam, że bardziej rozsądnym jest kupno losu na chybił – trafił, bo to mogę sprawdzić, a w tym przypadku nic nie mogę prócz ciągłego towarzyszenia mi przekonania, że ktoś ze mnie zrobił idiotę.

Słuchając obecnie przepychanek polityków i obserwując protesty ( włącznie z okupacją PKW ), uważam, że nikt z decydujących w kraju się tym nie zajmie.

Dzisiaj jeszcze zdarzyło mi się słyszeć pewną Panią redaktor ( mgr zootechniki jak sama się przedstawiła ), która zakończyła dyskusję w studiu radiowym stwierdzeniem Prezydent i Premier powiedzieli, że wybory nie zostaną powtórzone – koniec i kropka !!!

Nie ma żadnego końca z kropką. Pozostaje nam prócz drogi sądowej art 17. Konstytucji R.P mówiący – Naród sprawuje władze bezpośrednio przez swych przedstawicieli lub w referendach.

Z kolei art 170 określa drogę prawną referendum lokalnego w sprawie odwołania Sejmiku wojewódzkiego.

Należy zebrać 5 % podpisów poparcia dla projektu osób uprawnionych do głosowania stale zamieszkujących na terenie województwa.

 

Proponuję powołania wspólnej inicjatyw pięciu procent !!!

 

Kieruję to do wszystkich, którzy sprzeciwiają się pomiataniem twoim głosowaniem i twym głosem.

Nie jest tak, że Monika Olejnik powie koniec i kropka, a my mamy spuścić głowy i pokornie przyjąć to do wiadomości.

Obie próby unieważnienia wyborów tj. porozumienie partii politycznych i okupacje PKW będą tak przedstawiane, by zrobić z tego próbę podpalania Polski i w końcu twórca tego określenia Stefan Niesiołowski będzie w siódmym niebie.

 

 

Jedynym rozsądnym dla mnie wyjściem jest przyjęcie drogi prawnej.

Jeżeli zarzucają nas argumentami prawnymi twierdząc jak jesteśmy głupi, to my skorzystajmy z drogi prawnej, która zagwarantowana jest w Konstytucji R.P, a ta stoi wyżej niż wszyscy władcy naszego kraju razem wzięci i dziennikarze.

Nie startowałem w tym wyborach i nie mam osobistego interesu w takim działaniu.

Moją jedyną troską jest fakt ośmieszenia demokracji i nieliczenie się z ludzkimi uczuciami.

Nie jestem też prawnikiem i nie jestem w stanie przeprowadzić takiej operacji i dlatego apeluję do ludzi, którzy myślą podobnie jak ja po tym całym cyrku o podjęcie tej inicjatywy.

 

Z Poważaniem

Waldemar Janeda

prezes KFB

koala 123
O mnie koala 123

Facet o poglądach konserwatywnych w sferze światopoglądowej, skłaniający się ku narodowemu solidaryzmowi i o nastawieniu prospołecznym.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka