DemoklesPlus DemoklesPlus
150
BLOG

Szklane domy Morawieckiego...

DemoklesPlus DemoklesPlus Rząd Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Moja żona nie może słuchać i oglądać naszego premiera. Nie może. Gdy pytam dlaczego? Beatka chociaż była jakaś! - odpowiada, a ten to jest jakiś sztuczny. Rzuca jeszcze kilka niecenzuralnych epitetów i tyle się naoglądam występów naszego wybawiciela od europejskich kłopotów, gdyż jest szybsza i błyskawicznie dopada do pilota. Jako, że żony słuchać czasami potrzeba, to czyż nie ma racji? Dopadły mnie dziś wątpliwości.

Długo starałem się jej tłumaczyć. Beatka przeszła szkoły wyborcze. Bycie wójtem, czy burmistrzem zobowiązuje do obcowania ze zwykłymi obywatelami. Pochodzi z ludu, to i gadać do ludu potrafi. Mogła się z "tym czymś" nie urodzić, ale to wypracowała! Premier ma "to" w genach i z nadania! Ma garnitur, nie ma broszki no i Janke go lubi i wychwala! Trzeba go lubić i spijać każde jego słowo. No i, oczywiście, wierzyć we wszystko!

Prawie mi się udało. Prawie ją przekonałem. Do dziś.

"Szklane domy, a nie szklane sufity. To jest coś, do czego dążymy." Rzekł dziś premier mianowany. Ciekawe co na to Stefan Żeromski? Ciekawe co powiedziałby, gdyby usłyszał słowa premiera rządu polskiego stawiającego sobie za cel jego mrzonkę? 

Zanim w panice zdążyłem przełączyć kanał, słowa premiera dotarły do mej małżonki...

... i teraz mam prze...ne! <- wybaczcie niecenzuralne słowa, lecz należy być trendy i kierować się modą, choćby obowiązywała tylko ta twitterze.


Coś tu kiedyś pisałem... jako Demokles...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka