Dev Random Dev Random
189
BLOG

Była notka, ale się zmyła...

Dev Random Dev Random Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Właściwie to sam ją zmyłem, bo mam nadzieję, że całkiem straciła już aktualność. A jeśli nie, to zawsze może wrócić.

-------------

Dopisane 03.11.16 02:29

Zacytuję EINE z http://autodafe.salon24.pl/733845,planeta-boga wpis 2.11.16 20:15:

(...) wartości propagowane na moim blogu uznał za śmiecie i tak się do nich przywiązał ,że zapomniał o swoim pierwszym wpisie i tenże się |"zmył"

Ponieważ EINE z właściwą sobie profesorsko-erudycyjno-chrześcijańską logiką powiązał "zmycie" tej notki ze swoimi dziełami, wyjaśniam:

notka była czysto interwencyjna, skierowana do konkretnej osoby. Kiedy potrzeba zniknęła, notkę przed kilkoma miesiącami skasowałem, pozostawiając jednak jej ślad. A dlaczego i po co, to wiem ja i ta osoba. I to wystarczy.

Dev Random
O mnie Dev Random

Teraz jestem, później mnie nie będzie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie