Wojtek Wojtek
96
BLOG

Kampania wyborcza, na kogo postawić ?

Wojtek Wojtek Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Kampania wyborcza ma wyłonić najlepszego kandydata na prezydenta państwa. Z prezydentem Andrzejem Dudą chce konkurować opozycja. Aby zastanowić się nad reelekcją urzędującego prezydenta, czy też stawiać na nowego kandydata, trzeba znać opinie na temat funkcjonowania państwa zarządzanego przez Zjednoczoną Prawicę (potocznie - PiS z Jarosławem Kaczyńskim jako głównym politykiem większości parlamentarnej) .


Dlatego chciałbym zacytować jedną z najnowszych ocen pracy służb ratowniczych w akcji zagrożenia życia...


"Przyjechałam karetką. Miałam bardzo ciężki wypadek. Służbom ratowniczym, służbom porządkowym, policji, straży, wszystkim, którzy pomagają innym ludziom, chciałam podziękować za gotowość"

Czytaj więcej na https://fakty.interia.pl/podkarpackie/news-podkarpackie-poslanka-po-uczestniczyla-w-wypadku-samochodowy,nId,4336026#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox


https://www.youtube.com/watch?v=JXOYHasCyLc


Myślę, że ta ocena nie jest oceną wziętą z sufitu. Poza tym nie jest to ocena jakiejś akcji pokazowej. Jest to ocena uczestnika wypadku w ruchu drogowym, który doświadczył dramatu na drodze i mógł widzieć pracę zespołów ratowniczych w akcji...



Zapraszam do składania podpisów na listach poparcia dla urzędującego prezydenta, który odpowiada za pracę służb odpowiadających za bezpieczeństwo nas wszystkich przez całą dobę każdego dnia roku...


Tu jest link z wzorem listy poparcia dla kandydata na urząd prezydenta państwa - Andrzeja Dudy -

https://megadrive.pl/#/view/file/4rz98tq5eijgoma7agwx/Wykaz_podpisów_poparcia_Andrzeja_Dudy.pdf



Plik po wydrukowaniu należy wypełnić zgodnie z oznaczeniem i przekazać najbliższemu biuru poselskiemu Prawa i Sprawiedliwości.




Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka