Wojtek Wojtek
146
BLOG

Jak balon z helem...

Wojtek Wojtek Polityka Obserwuj notkę 19

Zachowanie niektórych zwolenników takiej czy innej partii przypomina mi taki balonik wypełniony helem. Owszem, jest duży i łatwo unosi się w powietrze. Wystarczy chwila nieuwagi, by zniknął z oczu, być może i na zawsze.

Ale jest jeszcze inna cecha takiego balonika. Jeżeli jest wypełniony czystym helem - unosi się zdecydowanie wysoko i ładnie wygląda. Hel z takiego balonika uchodzi przez jego powłokę i trzeba go uzupełnić. Powinno uzupełnić się czystym helem, ale jeżeli taki balonik dopompujemy powietrzem atmosferycznym - to helu w środku będzie mniej a i sam balonik już nie będzie tak łatwo utrzymywał się w powietrzu...


Przypomina mi to "organiczną pracę u podstaw" - gdzie, zgodnie z instrukcją, takiego balonika trzeba uzupełniać helem... a jeżeli nie będzie to czysty hel (czysta demagogia) to balonik może już nie wznosić się tak, jak tego można oczekiwać.

Dlatego w instrukcji obsługi (wyborcy) zawarto pouczenie o zakazie napełniania (informowania) balonika (wyborcy) powietrzem (wiedzą powszechną), bo można nie uzyskać właściwego efektu (poparcia konkretnej partii).


image

https://lublin.wyborcza.pl/lublin/7,48724,28411878,wyborcy-po-spotkaniu-z-donaldem-tuskiem-w-lublinie-to-nie.html?disableRedirects=true



Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka