Wojtek Wojtek
72
BLOG

Czy Katar będzie członkiem Unii Europejskiej ?

Wojtek Wojtek Kultura Obserwuj notkę 0

Są zachowania, które mężczyznom nie przystoją. Zachowania te w znanej mi przeszłości były raczej skrywane, chociaż nie były nieobecne. Jednak po rozpadzie Układu Warszawskiego coś zmieniło się. Nagle w Europie pojawiły się paradne przemarsze wzorem tych w Brazylii.

Nie wiem, jakie zasady obowiązują tam, a Ameryce południowej. Jednak te barwne parady w Europie raczej budzą wstręt.

Jeżeli ktoś chce, może sobie poszukać relacje z filmowe z uczestnikami tych już "naszych" marszów przez miasta. Niestety, często biorą w nich udział osoby reprezentujące władze lokalne a to już jest raczej moralny upadek.Dowodem, że tak właśnie jest, jak to opisuję, sposób wypowiedzi uczestników parady. Wulgarny język, niechlujna wymowa a to, że mówią w moim języku, od razu zniechęca mnie do przekonania się do tych "mniejszości".

Sądzę, że warto zastanowić się, jaki będzie dalszy los Unii Europejskiej, gdyby swój akces uczestnictwa zgłosiło społeczeństwo Kataru...

Myślę, że jest to postawa godna uwagi.



https://www.youtube.com/watch?v=qfRsD-2Zgkw


Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura