Wojtek Wojtek
177
BLOG

Dlaczego JP2 miałby chronić dzieciolubów ?

Wojtek Wojtek Polityka Obserwuj notkę 15

Kilka dni temu pojawiły się w mediach doniesienia, jakoby Jan Paweł II miałby chronić osoby o negatywnych skłonnościach do dzieci przed odpowiedzialnością karną.

Myślę, że warto połączyć tutaj dwa wątki - lata powojenne to okres walki z Kościołem. Pamiętam początek lat 60. XX w., kiedy zacząłem chodzić do szkoły. W każdej klasie wysoko nad plecami nauczyciela wisiał krzyż.

Poza tym wisiały też trzy portrety. Wkrótce na jednym z nich pojawił się czarny znaczek. I nagle z dnia na dzień wszystko zniknęło. Zniknęły krzyże, zniknęły portrety.  A lekcje tak układano, żeby dzieciom trudno było pójść na lekcje religii.

Lata 60. XX w. to totalna walka PAŃSTWA z Kościołem. Pamiętam rok 1966. Była to rocznica obchodzona przez PAŃSTWO jako tysięczna rocznica państwa polskiego i dyskretnie przemilczano, że było to tysiąc lat od przyjęcia chrztu przez Mieszka I w imieniu całego narodu...

A dzisiaj podnosi się wątek błędów Karola Wojtyły na urzędzie papieskim chyba tylko w jednym celu.

Dla mnie jest to próba zamiecenia pod dywan afer dotyczących walizek pieniędzy wręczanych dostojnikom bardzo mocno skorumpowanej administracji teoretycznego państwa, jakim jest UE... która jest coraz bliżej faszystowskiej dyktatury nie znoszącej sprzeciwu ani też krytyki...

Skąd my to znamy ?


image

https://www.youtube.com/watch?v=I3oC1CQwnEk




Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka