Wojtek Wojtek
85
BLOG

czy popierasz chore związki ?

Wojtek Wojtek Kultura Obserwuj notkę 2

nagle reklama - reklama płatna przez zamawiającego wciska nam przekonanie do czegoś, co przez wieki jest uznawane za deprawację i zboczenia na tle seksualnym a w dłuższej perspektywie jest działaniem na szkodę społeczności porażonej plagą frustracji.

Ja wychowywałem się na autorytecie Lwa Starowicza, który wydał ogromną ilość publikacji na temat - wtedy tabu - sfery seksualności człowieka. Był to trudny okres "komuny", która cenzurowała niemal wszystko.

Była to wtedy II połowa lat 80. XX w.

Gdy dzisiaj widzę batalię zdeprawowanej części społeczeństwa, zastanawiam się, gdzie podziały się uznane autorytety w dziedzinie prawidłowych relacji między ludźmi. Na zakończenie dodam, że każdy urząd stanu cywilnego zatrudniał seksuologa, który służy swoją wiedzą na temat trudny i bardzo ważny dla każdego człowieka.


Dzisiaj płatna reklama lgbt czyli nienormalnych relacji w sferze jak najbardziej wrażliwej i intymnej szerzy ciemnogród i zacofanie wśród nieletnich...


Kiedy rzetelna wiedza o realiach tej sfery intymności czuć przegoni wreszcie to zblazowane środowisko zboczeńców i frustratów poszukujących nowych ofiar ?

Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura