doku doku
120
BLOG

Biseksualiści górą, jak twierdzi biologia

doku doku Technologie Obserwuj notkę 2

Ponieważ jakiś burak, wróg nauki,  usunął mój komentarz - a jest to ważna wiedza - to publikuję go w postaci notki, ku oświeceniu.

Baker (jak mi się zdaje on pierwszy) odkrył i zbadał, że biseksualizm daje przewagę ewolucyjną nad zwyczajnymi heteroseksualistami. Przewaga biseksów bierze się z wcześniejszego nabycia kompetencji seksualnych, jak to mówią biolodzy - po prostu biseksi wcześniej i szybciej uczą się podrywania, technik pieszczot itd. Chłopcu łatwiej jest uprawiać seks z wujkiem czy kolegą, niż zostać sam na sam z koleżanką. Wujkowi czy starszemu koledze łatwiej jest uwieść chłopca, niż chłopcu - uwieść koleżankę. Dlatego nastoletnim gejom łatwiej jest uwodzić dziewczyny, niż zwyczajnym nastolatkom; łatwiej jest rozkochać dziewczynę, gdy się wie, jak pieścić i w ogóle jest się przyzwyczajonym do długotrwałych pieszczot. Dziewczyny wybierają naturalnie gejów na mężów, jeśli mają porównanie i nie wiedzą o biseksualnej przeszłości narzeczonego.

W tym jest pies pogrzebany - najważniejsza jest tajemnica. Absurdem jest ujawniać się. Każdy pedał instynktownie ukrywa tę tajemnicę, gdyż tylko dzięki tajemnicy - dzięki graniu nie fair - może w tej ewolucyjnej grze mieć przewagę. 

To kluczowy moment, żeby skojarzyć całe to rozumowanie, dlatego zatrzymam się tutaj i odwołam do wyobraźni. Wyobraźcie sobie uczciwego geja, czyli takiego, który ogłasza publicznie, że jest gejem. Co nam mówi ta informacja? Ano mówi nam: "Nie jestem z natury lepszy niż inni chłopcy, ani bardziej śmiały, ani wrażliwszy, ani bardziej cierpliwy w pieszczotach, ani lepiej rozumiejący uczucia i pragnienia dziewczyn... - jestem po prostu wytrenowany przez mojego wujka geja i przez starszych kolegów, którzy od dziecka szkolili mnie w stosowaniu różnych oswajających technik seksualnych - to dlatego łatwiej nam - biseksualistom - jest podrywać wasze koleżanki i dlatego łatwiej nam je utrzymać przy sobie".

Czy po takiej deklaracji biseksy nadal miałyby przewagę w tej grze? Czy dziewczyny, wiedząc, że to wszystko nie jest naturalne i szczere, tylko wyćwiczone, nadal byłyby skłonne wybierać gejów na mężów? Tego nawet nie trzeba rozumieć - większość pedałów instynktownie trzyma w tajemnicy swoje pedalskie drugie życie, także po to, żeby potajemnie zwiększać sukces reprodukcyjny swoich siostrzeńców... no bo który ojciec zostawiłby syna sam na sam z wujkiem pedałem? Aha, trzeba tu dodać, że geny biseksualizmu dziedziczone są głównie przez chromosom X, dlatego stryjowie nie zagrażają naszym synom, tylko wujowie.

doku
O mnie doku

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie