doku doku
84
BLOG

Odpowiadam na pytanie Macieja Wiechy

doku doku Rząd Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Ponieważ Maciej Wiecha spytał mnie w swoim blogu, kogo mam na myśli, gdy piszę o mafii rządzącej, ale odpowiedzieć mi już nie pozwolił, bo zablokował mnie. Więc odpowiadam tutaj:

Czy można jeszcze nie wiedzieć, kto jest mafią? Nie wierzę, że można. Ale formalnie nie mam podstaw wykluczyć takiej głupoty, więc mam moralny obowiązek odpowiedzieć. A więc na wypadek, gdyby ktoś naprawdę był taki głupi, wyjaśniam. Mafią jest Sejm z 2012 roku i SKOKowi złodzieje, którzy podzielili między siebie ponad 3 miliardy złotych, jakie im dała skorumpowana władza, opłacana przez mafiosów ze SKOKów. To cały czas ta sama mafia: gdy PO kradnie, to łapówki biorą politycy z PiS u władzy, a gdy PiS kradnie, to łapówki biorą politycy z PO u władzy.


doku
O mnie doku

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka