doku doku
127
BLOG

Przestępstwa przeciwko netykiecie

doku doku Rozmaitości Obserwuj notkę 14

Zgłosiłem do administracji już po raz drugi przestępstwo popełnione przez nicka "biedronka". Biedronka oskarżyła mnie o to, że piszę z wielu kont. Jest to oszczerstwo. To co robi biedronka jest czymś zdecydowanie gorszym niż hejtowanie czy trollowanie. Tak podłe metody, jakie stosuje biedronka w celu atakowania dyskutantów, nie mogą być tolerowane na przyzwoitym forum dyskusyjnym. Jeżeli biedronka nie zostanie ukarana zgodnie z regulaminem, to będę musiał się z Wami pożegnać i strząsnąć pył z obuwia. Tolerowanie czegoś takiego jak "biedronka" byłoby hańbą dla całej społeczności tego forum, a ja nie mógłbym przebywać dłużej towarzystwie, które okazałoby się tak podłe. Ukaranie biedronki będzie znaczyło, że nie toleruje się tutaj skrajnej podłości, a wtedy będę mógł dyskutować tutaj bez utraty szacunku dla samego siebie. 

Ile czasu powinien dać administracji na ukaranie biedronki? Jak się dowiem, czy biedronka została ukarana? Na wypadek, gdybyście się bali terroru biedronki i jej hejterów - gdyby nikt mi nie odpowiedział (merytorycznie) na te pytania, wyznaczę sobie sam czas na pożegnanie. Jeżeli nie otrzymam żadnej wiarygodnej informacji, że jest nadzieja dla tego forum, to za tydzień strząsnę proch z nóg swoich.

doku
O mnie doku

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości