doku doku
259
BLOG

Obniżyli podatek PIT

doku doku Podatki Obserwuj temat Obserwuj notkę 15

Dopiero zauważyłem, że wpłynęła mi na konto kwota wyższa. Spróbowałem dojść do tego, co to za podwyżka i zauważyłem, że podatek spadł z 19 do 18%. Pamiętam, że podczas kampanii wyborczej była cała masa różnych takich propagandowych tekstów, które naturalnie puszczałem mimo uszu... I nagle - szok. Jedyny liberalny postulat wśród setki postulatów odbudowy socjalizmu, i akurat on został zrealizowany. Czy PiS zrobiła to z głupoty - nie skojarzyła, że jest to program liberalny - dany program PO (którego PO nigdy nie zrealizowała)? A może PiS świadomie odchodzi od programu budowy socjalizmu. To by oznaczało, że w PiS są liberałowie - czyli uczciwi politycy, mówiąc prościej - a nie sami socjaliści.

Dla mnie to spostrzeżenie zasługuje na osobną notkę, bo w tej beznadziejnej POPiSowej rzeczywistości po raz pierwszy od kilkunastu lat zaświtała w Polsce nadzieja na jakiś powiew optymizmu.

doku
O mnie doku

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka