Brutus42 Brutus42
358
BLOG

Polska wersja Faktu dla sztabu Andrzeja Dudy

Brutus42 Brutus42 Polityka Obserwuj notkę 6

image


Trochę się pobawiłem. Polska wersja Faktu. Do wykorzystania przez sztab Andrzeja Dudy na zasadzie - jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie. Możecie wymoderować, jak tam chcecie. Ja jestem przekonany, że gdyby mój umysł był pod wyłącznym wpływem propagandy PO i o PiS wiedziałby tyle co się od PO dowie, to i tak po przeczytaniu tej informacji o ściągalności podatków, stwierdziłbym - "o co tu kur... chodzi?", za przeproszeniem, i ostatecznie głosował na Dudę. 20 mld w osiem lat, a po nich 60 mld w cztery lata?? A to tylko jeden z wielu takich faktów? I oni jeszcze mogą wygrać i mają wynik na styk? Bez jaj Panie i Panowie, bo daleko nie zajedziemy.

Brutus42
O mnie Brutus42

„zrządzeniem losu dzieje się tak, iż w ostatnich dwudziestu latach rzeczpospolita nie miała wroga, który jednocześnie i mnie nie wypowiedziałby wojny.” ______________Marek Tulliusz Cyceron ________ Nie sposób wypowiedzieć bardziej patetycznego zdania.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka