DotCa DotCa
127
BLOG

U nas, strony Internetowe budujemy sami na WordPress.

DotCa DotCa Technologie Obserwuj notkę 3

Moje strony internetowe, a mam dwie dla moich dwoch firm, sa oparte na platformie Word Press co zakładam że jest w Polsce wszytkim co są w temacie dobrze znana platforma. Jestem osoba co uznaje DIY (zrób to sam) w tym temacie, ponieważ uwazam ze zmiany w dziedzinie (Google na przyklad ) są tak czȩste ze trudno byłoby miec wystarczający budżet żeby zakontraktowac osobȩ trzecia i jej zaplacic. Na rynku tymsamym są tysiące partaczy. Na przyklad ostatnio dostałem ofertȩ ok $1000 na miesiac od Hindusow z Hindustanu za prowadzenie mojego Google Adwords plus oczywiście koszt klikniȩć. Nie skorzystałem.

Własnie co zainstalowalem Elementor site builder oraz Astra website template na Word Press platformȩ.

 Rewelacja. Porównanie do poprzednich site builders...... przepaść, olbrzymia przepaść.

Piszȩ tą notkȩ żeby polecic tym których nie stać na płacenie konsultantom wszelkiej maści i którzy maja minimum pojȩcia żeby wiedzieli jakie to swietne produkty Elementor i Astra są. Strony zrobione za pomocą tych narzȩdzi są czyste, przejrzyste, bardzo łatwe do zrobienia samemu, i co najwazniejsze otwierają sie po kliknieciu rekordowo szybko, co jest jednym z podstawowych wymogów Google.

Obie te instalacje znaczy 3 instalacje Word Press, Elementor i Astra mozna zainstalować za darmo i zbudowac piȩkne strony. Warto jednak zapłacic trochȩ ekstra i zakupić wersje PRO dla Elementora i dla Astry.


DotCa
O mnie DotCa

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie