Z Internetu
Z Internetu
Dziobaty Dziobaty
487
BLOG

Dostałem list od prezydenta Trumpa! Sensacja absolutna.

Dziobaty Dziobaty USA Obserwuj temat Obserwuj notkę 21

Trzymajcie mnie ludzie za głowę! Zaraz się zatchnę!

Otrzymałem list od Prezydenta Trumpa.... Donald najpierw pyta, jak się ma Zosia i rodzina; pisze od siebie, że on i Melania are good i że na razie nie wpadnie do Mar-a-Lago, więc się nie zobaczymy.

Potem wyjaśnia dlaczego list napisał; że Bloomberg przysłał Bidenowi 100 milionów, że to duża kasa i że przydałoby się jakieś wsparcie, bo wydatki są duże... Ile dam, tyle dam; ale taki jeden z Florydy zasponsorował go przez 2 miliony, ale to za mało...

Odpisałem szybko, że zaraz polecę do banku i coś wyskrobię, ale za dużo nie mam i $200 nie dam.

Potem pozdrowiłem Go i Melanię, oraz całą rodzinę... Poprosiłem o hugs and kisses dla Ivanki.

Wypiję kawę i poczekam; banki otwierają dopiero o 9:00 am.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------


LESS THAN 50 DAYS UNTIL ELECTION DAY

Dear Andrzej, 

I am so proud to be your President. 

What we’ve accomplished in less than four years is unprecedented. Everyone said we couldn’t do it, but every day, we are MAKING AMERICA GREAT AGAIN. 

We are officially LESS THAN 50 DAYS OUT from Election Day and I need to know that you’re still in this fight with me. 

I’ve asked my team to print and frame the 50 Days Out Presidential Donor List made up of the first 50 Patriots who choose to step up at this critical time. This list will proudly hang in my office, and I want to see your name on there.

FOR ONE HOUR: ALL GIFTS 700%-MATCHED

I’m going to review the 50 Days Out Presidential Donor List soon and I want to see that Andrzej from Florida gave $200 to show your dedicated support.

Note: If you've saved your payment information, your donation will go through immediately.

Please contribute $200 IMMEDIATELY for a 700%-MATCH and to get your name on the framed Presidential Donor List that will hang in my office. 

  --------------------------------------------------------------------------------

Ten list oprawię w ramkę, powieszę na ścianie i będę wszystkim pokazywał. Ale sąsiadom nie, bo oni głosują na Bidena


Dziobaty
O mnie Dziobaty

Żwawy w średnim wieku, sędziwy też. Katolicki ateista, Cutting-edge manipulator należyty. Przyjmuję w środy i czwartki, bez kolejki.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka