niewiadoma niewiadoma
222
BLOG

Skąd się biorą e-booki

niewiadoma niewiadoma Literatura Obserwuj temat Obserwuj notkę 24

Stało się, kupiłam czytnik Kindle.

To bardzo ładne urządzenie, wybrałam niebieskie. Chciałabym teraz go używać, ale...

Okazuje się, że książki, które mnie akurat interesują, musiałam kupić w wersji papierowej. Ni w ząb, nie ma ich w postaci e-book. A jakie są e-booki? 

Zdaje się, że głównie to, co dostępne na amazon, czyli głównie po angielsku. Na pierwszy rzut oka: nowoczesne tytuły, które akurat mi nie leżą, typu "think bigger" itp. Ale może trzeba by się nauczyć odpowiednio szukać? :)


Zajrzałam na allegro, są jakieś e-booki do kupienia, ale też z wyborem szału nie ma.

Przede mną więc teraz nowa droga: rozeznać się jak i gdzie poszukiwać ciekawych tytułów w wersji e-book.

Zastanawiam się też, czy zwykłe pdf też dałoby się na czytniku wygodnie czytać. Może to też jakiś trop?  A może dowiem się, że mam bardzo specyficzny "gust czytelniczy" i ciężko mi będzie poszaleć z czytnikiem? 

niewiadoma
O mnie niewiadoma

Przyglądam się światu na krótkim spacerze przez góry i doliny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura