E.B E.B
31725
BLOG

Masoński poligon w Polsce

E.B E.B Polityka Obserwuj notkę 26



Stanisław Krajski wyjaśnia kulisy sytuacji w Polsce, która wg niego, stała się poligonem walki między różnymi odłamami masonerii.


Amerykańska masoneria rytu szkockiego podzieliła się kilka lat temu na dwa odłamy: prawicowy, realizujący interesy państwa amerykańskiego i lewicowy, zbliżający się do masonerii europejskiej rytu francuskiego, umieszczonej w rosyjskim GRU, Niemczech i Francji.

Lewicujący odłam masonerii amerykańskiej, której przedstawicielem w Polsce jest TVN i ambasador Mark Brzeziński, jest zadowolony ze zmian w Polsce, co zresztą wyraził prezydent Biden, natomiast odłam prawicowy jest temu przeciwny, bo to uderza w amerykańskie interesy.


Stanisław Krajski przewiduje różne wydarzenia w Polsce, będące efektem tej  walki masonerii.

Proszę wysłuchać tego wykładu dr Krajskiego, który wiele wyjaśnia i pozwala zrozumieć lepiej naszą sytuację a nawet sprawę Chabad Lubawicz i potępienie Brauna przez PiS.

E.B
O mnie E.B

Konstytucja RP  Art.14 Rzeczpospolita Polska zapewnia wolność prasy i innych środków społecznego przekazu. Mam na imię Ewa. Na moim blogu można zamieszczać opinie niekoniecznie zgodne z moimi, pod warunkiem zachowania ogólnie przyjętych norm obyczajowych. Oczywiście mam swoje poglądy, ale blogowanie dla mnie, to swobodna wymiana myśli, możliwość dyskusji, formowanie swoich poglądów w zderzeniu z poglądami innych. Wolność nie tylko "krzyżami się mierzy"......

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka