ebooki ebooki
200
BLOG

Życie masz tylko jedno, nie zmarnuj go

ebooki ebooki Zdrowie Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Życie masz tylko jedno, nie zmarnuj go. Życie jest po to, aby je kreować i w pełni przeżywać.

 

"Życie i zdrowie masz tylko jedno" to poradnik, który wniesie wiele nowych wartości do twojego życia. Violetta Wróblewska – psycholog, trener rozwoju osobistego, psychocoach i nauczyciel akademicki, popularyzatorka zdrowych stylów życia, twórczyni psychomedduchowości, czyli wykorzystania indywidualnych doświadczeń życiowych ludzi i osiągnięć naukowych z zakresu psychologii, duchowości i medycyny w prowadzeniu szczęśliwszego życia i osiąganiu spokoju wewnętrznego – w przystępny dla czytelnika sposób przedstawia recepty na to, jak zacząć świadomie i dobrze kierować swoim życiem. Jak pozbyć się nabytych przekonań, jak zmieniać siebie, ale również jak pokochać siebie, by pokochać innych. W 34 rozdziałach pisze m.in. o tym, jak na nasze życie wpływa gniew, jak wpływają różne emocje, jak odkryć swoją misję życiową, jak nadać życiu głębszy sens, jak realizować marzenia, mieć satysfakcjonującą pracę czy w jaki sposób się odżywiać, by zachować zdrowie na długie lata. Nie zapomina także o tym, że sama przez wiele lat uczyła się rozpoznawać swoje potrzeby i zmieniała swoje życie na lepsze poprzez szereg nowych rzeczy: taniec, medytację, jogę, zmianę żywienia. "Życie i zdrowie masz tylko jedno" to poradnik, który pomoże ci zrozumieć samego siebie. Za pomocą ćwiczeń dosięgniesz głębszej warstwy swojego ja, a to uczyni cię bardziej świadomym i lepszym człowiekiem.

 

„Kreacja dobrego życia to: chcieć dobra dla siebie i innych. Wierzyć w dobro w sobie i innych. Robić jak najwięcej dobrych rzeczy dla siebie i innych. Kierować się jak najczęściej ku dobru. Pytać częściej siebie, jakiego dobra sam potrzebuję i takie samo dobro czynić innym. Dążyć, kiedy to tylko możliwe, do porządku w swoim ciele, w swoim otoczeniu i uporządkowania swojego życia. Pamiętaj, że zawsze masz wolność wyboru życia, jakim chcesz żyć.”

 

Opinie o książce:

 

Czytałam książkę w dużym skupieniu, zdanie po zdaniu. Zmusiła mnie ona do zadawania sobie pytań i refleksji nad swoim życiem. Dzięki niej zaczęłam żyć inaczej, lepiej. Czuję większy spokój.

 

Nie zdawałam sobie sprawy z wielu niekorzystnych dla mnie rzeczy, które działy się w mojej rodzinie, dopóki nie przeczytałam książki. Teraz już wiem, jak mogę żyć lepiej. Powoli zmieniam swój fałszywy obraz siebie i świata.

ebooki
O mnie ebooki

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości