elig elig
697
BLOG

YouTube usunął "Szopkę w piwnicy" Marcina Wolskiego

elig elig Internet Obserwuj temat Obserwuj notkę 13

  Wczoraj [3.01.2022] omówiłam {TUTAJ} "Szopkę w piwnicy na czas pandemii" Marcina Wolskiego. Bardzo mi się ona podobała, mimo, iż została zrealizowana w sposób bardzo skromny. Wystąpili tylko sam Marcin Wolski i piosenkarz Paweł Piekarczyk. Wyemitowała tę szopkę Telewizja Republika, a Marcin Wolski umieścił ją na YouTube. Ta udana produkcja dziś zniknęła z sieci.

  Film ten YouTube określił jako prywatny i domagał się podania hasła. Gdy je wygenerowałam - otrzymałam informację, że film jest niedostępny. Oglądałam ten program w Telewizji Republika i uważam, że teksty i piosenki były świetne. Nie mam pojęcia, co mogło zwrócić uwagę cenzora z YouTube. Ta elektroniczna cenzura staje się coraz bardziej nieznośna. Najwyższy czas wystąpić przeciw niej.

elig
O mnie elig

stara, tłusta, goła i wesoła (http://naszeblogi.pl/blog/196) (http://niepoprawni.pl/blog/6206)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie