kungalu kungalu
78
BLOG

Element (5) - kilka filmików o tym, dla większości użytkowników -nudy

kungalu kungalu Technologie Obserwuj notkę 1

Właściwie  wrzucam to by było pod ręką, gdy będzie potrzeba jakiejś refleksji.

Ale dzisiaj jakoś nie chce mi się dywagować. Mogę powiedzieć, że ostatnio nagadałem się przez kilka godzin via Element i na audio i na wideo - działa to dobrze i stacjonarnie i podczas jazdy samochodem. Dla mnie ważne, że mogę tego używać na różnych sprzętach i bez karty SIM (telefon) oraz że zapewnia szyfrowanie i anonimowość tak, że żadna korpo nie zgarnie zamieszczanych danych (adresów, haseł, kont finansowych itd.) i nie będzie nimi obracać, by na tym zarobić.

A teraz filmiki:

After: 10:22 :










Drobna informacja: Element przed rebrandingiem nazywał się Riot, a Riot - o ile mnie pamięć nie myli przechwycił świetną technologię Waves (albo jakoś tak). 


Zobacz też wcześniejszy post tej serii.

kungalu
O mnie kungalu

Fabryka Prostych Rozwiązań                                                                       X                                                                       

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie