kungalu kungalu
78
BLOG

Próbując spojrzeć dalej

kungalu kungalu Gospodarka Obserwuj notkę 0


Kiedy ktoś obok się bogaci, to ja się cieszę, choć nie jest to powszechne. Dlaczego? -bo ludzie wiedzą, że w polskim systemie nie ma miejsca na wzbogacenie się dobrych ludzi, ale ja wiem, że bogactwo może też pochodzić spoza systemu polskiej krzywdy. 

Puszczam takie filmiki (jak niżej), choć niektórzy mi zarzucają - do kogo je kierujesz?

Moja odpowiedź: do tych którzy radzą sobie z językiem powszechnym globalnie; a jeśli nie radzisz z tym sobie, to nie zrobisz majątku poza systemem polskim; więc, musisz go robić tylko na krzywdzie ludu -taki system polityczny mamy w kraju.








kungalu
O mnie kungalu

Fabryka Prostych Rozwiązań                                                                       X                                                                       

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka