Fabryka Prostych Rozwiązań
Jeśli tu czegoś nie rozumiesz -nie wahaj się pytać, a jeśli mimo odpowiedzi nie rozumiesz -nie rób tego. Ale dostałeś szansę zrobienia tego.
29 obserwujących
2633 notki
549k odsłon
  292   0

Awaria w PKO BP


Awaria w PKO Banku Polskim. Klienci od okolic godziny 14 nie mogli zalogować się aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej. Problem był także z płatnościami. 

Przed godziną 16 bank poinformował, że wszystko wróciło do normy, ale niektórzy użytkownicy wciąż zgłaszają, że niektóre funkcje nie są dostępne. 

https://www.bankier.pl/wiadomosc/Awaria-w-PKO-Banku-Polskim-8190872.html?utm_source=RSS&utm_medium=RSS&utm_campaign=Wiadomosci

"Nie da się zalogować na iPKO oraz IKO", "Mnóstwo ludzi płaci telefonem a tu taki psikus. Przy kasie okazuje się, że nie możesz zapłacić za zakupy. Koszyk pełny, kolejka na pół sklepu a tu nie ma jak zapłacić", "Nie można się zalogować na konto, ale również to, że nawet zapłacić w sklepie nie można za zakupy" – czytamy w komentarzach klientów PKO BP na Facebooku.

"Uwaga! trwają prace modernizacyjne. Aplikacja IKO działa ograniczonym trybie funkcjonalności" – możemy przeczytać w komunikacie pojawiającym się po zalogowaniu do aplikacji mobilnej. Z poziomu IKO można zapłacić Blikiem, natomiast niedostępne są m.in. standardowe przelewy. Po wejściu w panel uslugi pojawia się informacja: "Ograniczony dostęp do IKO". Aktualnie nie można skorzystać z tej funkcji - aplikacja działa w trybie ograniczonej funkcjonalności. Spróbuj ponownie później".


Czy twoje pieniądze w banku są naprawdę twoje?



Lubię to! Skomentuj15 Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka