kungalu kungalu
42
BLOG

Sezon zachwytu

kungalu kungalu Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Bywają takie sezony kulturalne, że coś mnie zachwyca i trzyma przez jakiś czas. Pięknie jest, bo ten efekt wyraża ducha naszych czasów. Teraz nie wiem, co jest w tym zachwycie, ale może później to rozpoznam. Potem, po latach do tego wrócę i zobaczę jakąś prawidłowość, coś ponadczasowego. Więc dzisiaj tylko chłonę i nie przejmuję się głębszymi znaczeniami i wartościami.



A jednocześnie widzę te koszyki, do których ludzie wrzucają jakieś papierki i mam cały czas wrażenie, że coś tu jest nie tak.

Mam oczywiście jakieś teorie, odnośnie gratyfikacji kryptowalutowych, ale nie układa mi się to jeszcze w system powszechnie znany (mimo kapryśnego YT). Jest teraz jakiś okres przejściowy, a talenty się ujawniają i chciałoby się je jakoś dowartościować. Kiedy to się zakotwiczy?


kungalu
O mnie kungalu

Fabryka Prostych Rozwiązań                                                                       X                                                                       

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości