Trurl z Klapaucjuszem Trurl z Klapaucjuszem
244
BLOG

O Globalnym ociepleniu i Globulnym Oci.....

Trurl z Klapaucjuszem Trurl z Klapaucjuszem Kultura Obserwuj notkę 69

Jak w tym starym dowcipie z kresów wileńskich: Na balu, mocno juz podchmielony ułan prosi do tańca pannę i wczasie tańca bezpczelnie pyta: "Pójdziesz panna ze mna do łożka?" -- a panna na to: "No sam widzji pan Kazimierz... Tak pan Kazimierz prosił, prosił, tak i w końcu doprosił się!"

Podobnie, ja po wielokrotnie powtarzanych zachętach wziąłem się za czytanie materiału na stronie:

electrino.pl 

do czego mnie Pan Waldemar  namawiał nie od dziś. Zatem "Pan Waldemar prosił, prosił, tak i doposił się".

Nie dojechałem zbyt daleko, bo opadłem z sił, ale dokąd dojechałem, to powstawiałem komentarze:

Tekst ze strony plus komentarze

Boję sie, ze teraz dalsze sprawy mogą sie potoczyc następująco:

(a) Pan Waldemar sie obraża i przestaje ze mna rozmawiać;

(b) Pan Waldemar się obraża i zaczyna ze mna rozmawiać bardzo bardzo bardzo głośno, najgorsze wyrazy powtarzając po wiele razy.

Tertium, jak sie spodziewam, non datur.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura