eri eri
151
BLOG

Gdzie będzie mi tak dobrze, jak nie u Was?

eri eri Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 4


Jako felietonista (niech będzie mi wybaczona ta chwila pychy!), rozpoczynałem na portalu w polityce.pl. Jednak powściągliwość decydentów portalu, w publikowaniu moich „kawałków”, szybko mnie zniechęciła. Uważałem, że mam dużo więcej do powiedzenia i, że żerują w różnych, barwnych ogrodach piękne, rajskie ptaki, które zechcą zwrócić swe, nawet niechby chwilowe zainteresowanie, ku moim tekstom. Tak odnalazłem Salon24. I udało mi się, jak sądzę, umościć sobie godne gniazdko, na tym dorodnym, urokliwym drzewie. No nie! Nie wysoko, na „gnieździe bociana”! Ale wystarczająco, jak dla mnie, blisko nieba.

„Złość jest niedobra,
Gdy z Tobą stoję.
Gdy Ciebie widzę. Gdy Ciebie czuję.
Kończy się rok
I słuchaj słowa
By zacząć to wszystko od nowa…”
    

Tak śpiewał Kazik. I miał rację! Złość jest niedobra! Zmąciła jasność umysłu. Źle odczytałem przekaz faktów. Doceniam je i przepraszam! By zacząć to wszystko od nowa…

Gdzie będzie mi tak dobrze, jak nie u Was?

eri
O mnie eri

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości