eri eri
145
BLOG

Blogera Zbyszka, życzenia dla Polski

eri eri Rozmaitości Obserwuj notkę 9

Popularny na Salonie bloger Zbyszek (84 obserwujących, 1334 notki, 1023k odsłon), napisał piękny tekst pt. "Życzenia urodzinowe dla Polski na 11 XI". Jednak z jedną fraza nie mogłem się zgodzić i wyraziście (przyznaję) ją skomentowałem.

"Żebyś nachalnych propagandystów ledwo znosiła, wcale ich nie słuchając, czy to z lewej, czy to z prawej, czy tych od wartości, czy tych od postępu."  ======= Bądź więc bezbarwna, bez wyrazu. Niech nic nie będzie w stanie poruszyć Twego serca! Ani serc Twych synów i cór! By nigdy, nikogo z nich nie było już stać na szarżę husarii, na szaleńczy atak kawalerii, na Powstanie, czy to wczesną zimą, późnym latem, czy w środku jesieni. By żadne z ich dzieci, stojąc nad brzegiem naszego morza, nie wątpiło, że stąd można dojrzeć tylko tajemniczy ląd na północy, a Giewontu, po prostu nie ma!  Czy to Pan miał na myśli?

Po godzinie, chciałem skomentować, prymitywny wpis blogera Soroka. Okazało się, że zostałem już przez  blogera Zbyszek - gospodarza blogu - zablokowany. Tak cichutko, bez rozgłosu i bez bólu. Widać, na polemikę zabrakło argumentów!

Spoko, Zbychu! See You soon! In other place!



eri
O mnie eri

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości