eri eri
365
BLOG

Agresywne przejęcie limuzyny przez Rafała?

eri eri Rozmaitości Obserwuj notkę 17

W ostatnią niedzielę stycznia odbędzie się coroczny Koncert Wielkiej eee... No, wiecie! Jurasa! Mój idol Donald zapowiedział swoje wsparcie, poprzez przekazanie na aukcję swojej brukselskiej limuzyny. Ale to nie koniec niespodzianek.

"Ten kto wygra licytacje i stanie się właścicielem tej mojej limuzyny, będzie też przeze mnie zaproszony na kawę i razem przeczytamy instrukcję obsługi" - wyjaśnił Tusk w nagraniu opublikowanym na YouTubie.
- "Niech żyje Wielka Orkiestra" - dodał na koniec.

- Niech żyje! Niech żyje! Niech żyje!  - zawtórowałem ja.

Licytacja elektrycznej hulajnogi z autografem Donalda, którą poruszał się w Brukseli, bo to ona jest ową limuzyną, potrwa do 31 stycznia. Aktualnie najwyższa oferta wynosi 50 200 złotych.

Mówią na mieście, że wylicytował ją niejaki Rafał T. Podobno od dawna zabiegał o spotkanie, ale nie mógł się doprosić...

eri
O mnie eri

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości