eri eri
531
BLOG

Ale "siara" na Salonie! cz. I - @Eternity od 1976 Vancouver BC!!!!!

eri eri Rozmaitości Obserwuj notkę 84


    Oto wpis @Eternity pod notką @Halo „Panie Krzysiu Echo! Dlaczego? Tonę w rozpaczy!”z dnia 8 lutego, będący komentarzem do mojego wpisu, adresowanego do pana Krzysztofa Pasierbiewicza – Echo24:
Eternity10 lutego 2022, 19:37
0261
@eri

Antysemicki gnojku, chamie. Jak smiesz cos takiego napisac?

 
ert1 lutego 2022, 16:04
20
@Eternity Pakuj się wiec smieciu i spierd do kanady skonczony kretynie:)))) Ty nawet nie rozumiesz róznic kulturowych bo zachod jest znany z poklepywania sie po plecach. W d... byłes g.....no widziałes bo niewygodne rzeczy zmiata się pod dywan albo ucisza - to takie g...wienka czaskoskiemu podobne lubują się w takich rozwiązaniach. "Udane społeczeństwo":)))) Kilka lat temu tak sie masturbowałeś szwecją jakoś ci przeszło smieciu?
 
 
https://www.salon24.pl/u/eternity/1202183,konwoj-wolnosci-trudeau-nazywa-protest-kierowcow-ciezarowek-obraza-prawdy#comment-22207131
 
 
 
ert2 lutego 2022, 01:25
32
@Eternity "pójdzie" to twoja stara na rog siorbac bakazany tamponie zasmierdly:))))
 
https://www.salon24.pl/newsroom/1202204,kaczynski-o-pegasusie-u-nas-nie-ma-gawlowskich-grodzkich-neumannow-wywiad#comment-22207976
 
 
ert28 stycznia 2022, 01:20
71
@Eternity Tiaaa - na twoje pseudo wywoidy - proponuja masc i stryczek
 Odpowiedz


https://www.salon24.pl/u/magazyn/1200911,znana-aktorka-odmowila-kurskiemu-nie-bedzie-brac-w-tym-udzialu#comment-22178777

                        ***

    Przyjąłem z pokorą, jakże słuszne zwrócenie mi uwagi przez Salonowego Wodzireja i Strażnika Kultury Wyższej. Przyznaję ze wstydem, że antysemickim gnojkiem jestem od urodzenia, a chamstwo mam we krwi. Walczę z tymi przypadłościami, ale najwyraźniej nieskutecznie.
Pragnę dobitnie podkreślić, iż fakt że mój nick to @Eri, nie @ert, nie ma tutaj oczywiście żadnego znaczenia…


eri
O mnie eri

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości